> > > > > de-directiefluisteraar

Meino Zandwijk - De Directiefluisteraar

Het boek De Directiefluisteraar van de auteur Meino Zandwijk is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De Directiefluisteraar" is tweedehands te koop vanaf € 11,89 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 11,89 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789492029003
   
Soort boek
Hardcover


De Directiefluisteraar<br />Meino Zandwijk<br />Excelsheets, statistieken, kansberekening en risicomanagement tegenover intuïtie, empathie en creativiteit, niet bang zijn om op je bek te gaan om zo tot briljante innovatieve oplossingen te komen.<br />Directies nemen zichzelf vaak veel te serieus, zonder na te denken over wat ze doen of erger nog, waarom. Iedereen voelt aan dat het anders kan, maar hoe? De Directiefluisteraar laat op een speelse manier zien dat we gebruik moeten gaan maken van essentiële 'rechtsbreinige' zintuigen. Vaardigheden die zich in de rechterhersenhelft bevinden: design, spel, zingeving, empathie, verhaal en symfonie. Daarom een boek vol dialogen met zogenaamde 'right brainers', mensen die conceptueel denken in plaats van logisch en lineair. <br />De directiefluisteraar, Meino Zandwijk, praat met Marcel Wanders over design, Jonnie Boer vertelt over symfonie, Ad Verbrugge en Laurens Knoop over zingeving, Nanine Linning kijkt naar spel en Tinkebell doet (haar) verhaal. <br />Meino Zandwijk<br />Consultant, innovator, visionair, maar boven alles ondernemer. Sinds 2001 eigenaar van Dutch, adviesbureau voor bedrijven en overheden dat mee onderneemt met hun klanten. Dutch vertaalt de drie P's van People, Planet en Profit naar een even soepel allitererend Building Better Business, of Creating Conscious Companies. Meino Zandwijk was als pragmatisch, betrokken en sociaal bewust ondernemer actief betrokken bij een aantal initiatieven gericht op maatschappelijke en duurzame impact: De Groene Zaak, Social Enterprise NL, Circle Economy en B-Corp. Door de crisis legde zijn bedrijf het bijna af. Toen ging bij hem de knop om: 'Verrek, zo ga ik het doen: alles op een luchtige, ludieke wijze over het voetlicht brengen. Een boek, een voorstelling.' <br />
Prijs
€ 11,89
Bekijk boek