> > > > > crosscultural-communication-of-chinese-brands

Jingyun Zhang - Cross-cultural Communication Of Chinese Brands

Het boek Cross-cultural Communication Of Chinese Brands van de auteur Jingyun Zhang is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Cross-cultural Communication Of Chinese Brands" is nieuw te koop vanaf € 139,00 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 139,00 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Cross-cultural Communication Of Chinese Brands

Type: Hardcover
ISBN: 9789819713707
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 139,00
Cross-cultural Communication Of Chinese Brands

Type: Paperback
ISBN: 9789819713738
Levertijd: 9

Aanbieder:
€ 149,00