> > > > > de-inzet-van-touchpoints

Renee Van Zijl - De Inzet Van Touchpoints

Het boek De Inzet Van Touchpoints van de auteur Renee Van Zijl is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De Inzet Van Touchpoints" is nieuw te koop vanaf € 22,95 bij Bol.com. "De Inzet Van Touchpoints" is tweedehands te koop vanaf € 19,90 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 22,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 19,90 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
De Inzet Van Touchpoints

Type: Paperback
ISBN: 9789492272133
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 22,95
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789492272027
   
Soort boek
Paperback


Touchpoints zijn de raakvlakken waar een adverteerder en zijn doelgroep elkaar tegenkomen. Het zijn alle momenten waarop een klant, werknemer of andere stakeholder de organisatie of het merk 'aanraakt'. Een touchpoint kan de drager van de boodschap zijn, maar ook het transportkanaal. Touchpoints kunnen specifieker zijn dan kanalen. In het kanaal 'winkel' kan een klant meerdere touchpoints tegenkomen, zoals een display met een aanbieding, een onderhandelingsgesprek met een verkoper over de prijs en een bezoekje aan de servicebalie. Een volledig en actueel overzicht van touchpoints is daarom niet te geven. De lijst is lang en continu aan verandering onderhevig. Alle momenten van de dag worden klanten, werknemers en andere stakeholders omringd door touchpoints. In het boek 'De inzet van touchpoints. Moderne mediaplanning ' introduceert Renée van Zijl het begrip touchpoint en legt zij uit wat de rol en functie zijn van touchpoints in moderne mediaplanning. Met het woord medium kan zowel een middel (de drager) als een kanaal (transport) bedoeld zijn. Ook in de praktijk komt deze spraakverwarring voor. Daarom hanteert de auteur in dit boek het begrip touchpoint. In moderne mediaplanning is deze term al een tijdje in gebruik. De auteur geeft een overzicht van alle gangbare touchpoints, zowel communicatiemiddelen als communicatiekanalen. Ook geeft zij aan op welke wijze touchpoints ingezet kunnen worden in moderne mediaplanning en wat de functie is van een touchpoint-matrix in de praktijk. Dit boek is bedoeld voor mbo- en hbo-studenten communicatie, marketing, communicatie en multimedia design, vormgeving en journalistiek. Het is tevens geschikt voor communicatie- en marketingprofessionals, die meer willen weten over moderne mediaplanning.
Prijs
€ 19,90
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Renee Van Zijl
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 19,50
Tweedehands (0)
Nieuw (1)
€ 79,50
Tweedehands (0)
Webcare

ISBN: 9789492272058


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 19,50
Tweedehands (0)