Het boek Pillar Brands van de auteur Joost Van Zoelen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Pillar Brands" is tweedehands te koop vanaf € 10,10 bij Bol.com.
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789082433111
Soort boek
Hardcover Pillar Brands beschrijft de onschatbare waarde van vitale merken in economie en maatschappij. Daagt merkbouwers uit de kernfactoren van vitale merken te herdefiniëren. De levenskring tot uitgangspunt voor de merkkring te nemen.<br /><br />Vitale merken kiezen eenduidig positie in de aanpak van de uitdagendste sociaaleconomische cocktail sinds mensheugenis; individualisering, globalisering, medialisering, digitalisering, en robotisering. Verschaffen duidelijkheid over identiteit, positionering, prijsstrategie en rendement. <br /><br />In Pillar Brands worden vitale merken ‘zuilaire merken’ genoemd. Merken gebouwd voor structurele continuïteit, zuiverheid en (eco-)logica. Niet voor identiteitsverkrachting, spectaculaire concurrentiestrijd en korte termijn winst.
|
Prijs
€ 10,10 |
Bekijk boek |