> > > > > the-effect-of-frequent-positive-emotions-on-the-formation-of-brand-attachment

Zuchanek, Kevin J. - The Effect Of Frequent Positive Emotions On The Formation Of Brand Attachment

Het boek The Effect Of Frequent Positive Emotions On The Formation Of Brand Attachment van de auteur Zuchanek, Kevin J. is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "The Effect Of Frequent Positive Emotions On The Formation Of Brand Attachment" is nieuw te koop vanaf € 46,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 46,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
The Effect Of Frequent Positive Emotions On The Formation Of Brand Attachment

Type: Paperback
ISBN: 9783346175984
Levertijd: 9

Aanbieder:
€ 46,99


Andere populaire boeken van Zuchanek, Kevin J.
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.