> > > > > advances-in-marketing-customer-relationship-management-and-eservices-navigating-corporate-social-responsibility-through-leadership-and-sustainable-entrepreneurship

Advances In Marketing, Customer Relationship Management, And E-services- Navigating Corporate Social Responsibility Through Leadership And Sustainable Entrepreneurship

Het boek Advances In Marketing, Customer Relationship Management, And E-services- Navigating Corporate Social Responsibility Through Leadership And Sustainable Entrepreneurship is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Advances In Marketing, Customer Relationship Management, And E-services- Navigating Corporate Social Responsibility Through Leadership And Sustainable Entrepreneurship" is nieuw te koop vanaf € 179,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 179,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden