> > > > > bezieling-en-kwaliteit-in-organisaties

Bezieling En Kwaliteit In Organisaties

Het boek Bezieling En Kwaliteit In Organisaties is 6 maal gevonden, 3 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Bezieling En Kwaliteit In Organisaties" is nieuw te koop vanaf € 22,99 bij Bol.com. "Bezieling En Kwaliteit In Organisaties" is tweedehands te koop vanaf € 12,50 bij Bol.com.

Nieuw (3) vanaf € 22,99 bij Bol.com Toon 3 nieuwe boeken
Tweedehands (3) vanaf € 12,50 bij Bol.com Toon 3 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 3 nieuwe boeken gevonden
Bezieling En Kwaliteit In Organisaties

Type: Paperback
ISBN: 9789063254261
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 22,99
Bezieling En Kwaliteit In Organisaties

Type: Paperback
ISBN: 9789077987117

Aanbieder:
€ 25,99
Bezieling En Kwaliteit In Organisaties

Type: Hardcover
ISBN: 9789021588766
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 29,95
Tweedehands
We hebben 3 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789021535937
   
Soort boek
Paperback


<p>Bezieling en kwaliteit in organisaties is een pleidooi voor het scheppend vermogen in individuen en organisaties. Het gaat over de cre?rende mens in een cre?rende organisatie. Organisaties worden gezien als levende organismen met een taak zowel naar binnen als naar buiten, die vragen om een organische en respectvolle benadering, gericht op gezonde groei.</p> <p>Intern betekent dat aandacht voor de relaties en verbindingen tussen mensen, afdelingen en niveaus; extern aandacht voor de relaties tussen de organisatie en haar doelgroepen (afnemers, opdrachtgevers, cli?nten, belanghebbenden). Meerwaarde ontstaat wanneer mensen en organisatie zich gedragen als delen van een creatief geheel, hun energie bundelen en daarmee meer bereiken.</p> <p>Dit boek spreekt zowel managers aan die de bezieling en kwaliteit in hun organisatie willen verbeteren, als ook ieder ander die in de organisatie een rol speelt. Het ontwikkelen van kernkwaliteiten, het optimaliseren van bewuste en verantwoordelijke werkhoudingen, het cre?ren van het totaalproces, vergt immers de inzet van iedereen in de organisatie.</p> <p>Van dit zeer succesvolle boek zijn al vele tienduizenden exemplaren verkocht en in de dagelijkse praktijk toegepast, het beste bewijs voor de bijzondere kwaliteiten ervan. Voor deze nieuwe editie is het volledig herzien, geactualiseerd en uitgebreid. Ir. Daniel D. Ofman is mede-oprichter van Kern Konsult, dat advies, training en begeleiding biedt op alle niveaus van de organisatie. Hij heeft honderden trainers opgeleid die actief gebruikmaken van de oorspronkelijke aanpak die hij in dit boek aan u ter beschikking stelt.</p>
Prijs
€ 12,50
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789063254919
   
Soort boek
Hardcover


<p>Bezieling en kwaliteit in organisaties is een pleidooi voor het scheppend vermogen in individuen en organisaties. Het gaat over de cre?rende mens in een cre?rende organisatie. Organisaties worden gezien als levende organismen met een taak zowel naar binnen als naar buiten, die vragen om een organische en respectvolle benadering gericht op gezonde groei.</p> <p>Intern betekend dat aandacht voor de relaties en verbindingen tussen mensen, afdelingen en niveaus; extern aandacht voor de relaties tussen de organisaties en haar doelgroepen (afnemers, opdrachtgevers, cli?nten, belanghebbenden). Meerwaarde ontstaat wanneer mensen en organisatie zich gedragen als delen van een creatief geheel, hun energie bundelen en daarmee meer bereiken. </p> <p>Dit boek spreekt zowel managers aan die de bezieling en kwaliteit in hun organisatie willen verbeteren, als ook ieder ander die in de organisatie een rol speelt. Het ontwikkelen van kernkwaliteiten, het optimaliseren van bewuste en verantwoordelijke werkhoudingen, het cre?ren van het totaalproces, vergt immers de inzet van iedereen in de organisatie.</p>
Prijs
€ 14,09
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789021583464
   
Soort boek
Hardcover


'Zeer toegankelijk en toepasbaar.' Managementboek.nl<br />Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde managementcultuur. Als veelgevraagd spreker wordt hij daarom ook wel aangekondigd als 'de spirituele ingenieur'. Mede door zijn werk is het begrip 'bezieling' in veel organisaties opnieuw gaan leven en begon men zich te realiseren dat het een doodlopend spoor is om je louter te richten op winstmaximalisatie en aandeelhouderswaarde. Een kentering in die benadering is inmiddels hier en daar zichtbaar, maar nog zeker niet voltooid. Daarom zal Bezieling en kwaliteit in organisaties ook de komende decennia actueel blijven en een grote rol blijven spelen in het vermenselijken van bedrijven, organisaties en managers.<br />Dit boek is een pleidooi voor het scheppend vermogen, zowel in mensen als in organisaties. Ook de organisatie kan worden gezien als een levend organisme, dat zowel naar binnen als naar buiten functioneert. Dat vraagt om een respectvolle benadering, gericht op gezonde groei, met grote aandacht voor relaties en verbindingen op alle niveaus. Het herkennen en ontwikkelen van kernkwaliteiten is daarbij een onmisbaar hulpmiddei, dat inmiddels bewezen heeft echt te werken, zoals meer dan honderdduizend lezers en cursisten hebben ervaren. Voor deze jubileumuitgave heeft de auteur een nieuw voorwoord geschreven.<br />Ir. Daniel D. Ofman is management coach en consultant, en oprichter van het adviesbureau Core Quality. Hij ontwikkelde het zeer succesvolle en veelvuldig gebruikte Kernkwadrant -model en het gelijknamige spel daarbij. Tevens publiceerde hij een aantal succesvolle boeken. Bezieling en kwaliteit in organisaties is vertaald in het Duits, Engels, Deens en Russisch en alleen al in Nederland zijn er meer dan 100.000 exemplaren van verkocht.
Prijs
€ 39,99
Bekijk boek