> > > > > bezieling-en-kwaliteit-in-organisaties

Bezieling En Kwaliteit In Organisaties

Het boek Bezieling En Kwaliteit In Organisaties is 6 maal gevonden, 2 maal nieuw en 4 maal tweedehands. "Bezieling En Kwaliteit In Organisaties" is nieuw te koop vanaf € 25,99 bij Bol.com. "Bezieling En Kwaliteit In Organisaties" is tweedehands te koop vanaf € 8,95 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 25,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (4) vanaf € 8,95 bij Bol.com Toon 4 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Bezieling En Kwaliteit In Organisaties

Type: Paperback
ISBN: 9789077987117

Aanbieder:
€ 25,99
Bezieling En Kwaliteit In Organisaties

Type: Hardcover
ISBN: 9789021583464
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 32,50
Tweedehands
We hebben 4 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789063254261
   
Soort boek
Paperback


8e druk 1998
Prijs
€ 8,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789021535937
   
Soort boek
Paperback


<p>Bezieling en kwaliteit in organisaties is een pleidooi voor het scheppend vermogen in individuen en organisaties. Het gaat over de creërende mens in een creërende organisatie. Organisaties worden gezien als levende organismen met een taak zowel naar binnen als naar buiten, die vragen om een organische en respectvolle benadering, gericht op gezonde groei.</p> <p>Intern betekent dat aandacht voor de relaties en verbindingen tussen mensen, afdelingen en niveaus; extern aandacht voor de relaties tussen de organisatie en haar doelgroepen (afnemers, opdrachtgevers, cliënten, belanghebbenden). Meerwaarde ontstaat wanneer mensen en organisatie zich gedragen als delen van een creatief geheel, hun energie bundelen en daarmee meer bereiken.</p> <p>Dit boek spreekt zowel managers aan die de bezieling en kwaliteit in hun organisatie willen verbeteren, als ook ieder ander die in de organisatie een rol speelt. Het ontwikkelen van kernkwaliteiten, het optimaliseren van bewuste en verantwoordelijke werkhoudingen, het creëren van het totaalproces, vergt immers de inzet van iedereen in de organisatie.</p> <p>Van dit zeer succesvolle boek zijn al vele tienduizenden exemplaren verkocht en in de dagelijkse praktijk toegepast, het beste bewijs voor de bijzondere kwaliteiten ervan. Voor deze nieuwe editie is het volledig herzien, geactualiseerd en uitgebreid. Ir. Daniel D. Ofman is mede-oprichter van Kern Konsult, dat advies, training en begeleiding biedt op alle niveaus van de organisatie. Hij heeft honderden trainers opgeleid die actief gebruikmaken van de oorspronkelijke aanpak die hij in dit boek aan u ter beschikking stelt.</p>
Prijs
€ 11,80
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789021588766
   
Soort boek
Hardcover


Bezieling en kwaliteit in organisaties is een pleidooi voor het scheppend vermogen in individuen in organisaties. Het gaat over de creërende mens in een creërende organisatie. Organisaties zijn hierbij levende organismen met een taak zowel naar binnen als naar buiten, die vragen om een organische en respectvolle benadering gericht op gezonde groei.<br />Gezonde organisaties kenmerken zich door ritme en balans, waarin plaats is voor expansie en contractie, voor inademen en uitademen. Gezonde organisaties zijn vitaal en gelijkgericht. Vitaliteit komt voort uit de aandacht en de zorg voor primaire (werk)processen. Intern in de organisatie betekent dit het werken aan de relaties en verbindingen tussen mensen, afdelingen en niveaus; extern het verzorgen van de relatie tussen het bedrijf en de klant. Gelijkgerichtheid treedt op wanneer mensen zich gedragen als delen van een geïntegreerd geheel en daarmee hun energie bundelen.<br />Dit boek is bedoeld om inzichten en handvatten aan te reiken die een bijdrage kunnen leveren aan het nieuwe leiderschap (bundelend leiderschap) zoals zich dat aan het ontwikkelen is. Daarbij gaat het om vragen als: hoe creëert een manager een organisatie waain de mensen aan wie hij leiding geeft verantwoordelijkheid nemen voor hun eigen (werk)leven, zich gedragen als deel van het grotere geheel, vanuit hun eigen kernkwaliteiten handelen en realiseren wat ze (zeggen te) willen? Aan de hand van talrijke voorbeelden wordt duidelijk gemaakt hoe bewustzijn, bezieling en kwaliteit in individuen en organisaties ontwikkeld kunnen worden.<br />Ir. Daniel D. Ofman is mede oprichter van Kern Konsult, dat advies, training en begeleiding biedt op alle niveaus van de organisatie: bestuur, management, staf en uitvoerend niveau.
Prijs
€ 13,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789063254919
   
Soort boek
Hardcover


<p>Bezieling en kwaliteit in organisaties is een pleidooi voor het scheppend vermogen in individuen en organisaties. Het gaat over de cre?rende mens in een cre?rende organisatie. Organisaties worden gezien als levende organismen met een taak zowel naar binnen als naar buiten, die vragen om een organische en respectvolle benadering gericht op gezonde groei.</p> <p>Intern betekend dat aandacht voor de relaties en verbindingen tussen mensen, afdelingen en niveaus; extern aandacht voor de relaties tussen de organisaties en haar doelgroepen (afnemers, opdrachtgevers, cli?nten, belanghebbenden). Meerwaarde ontstaat wanneer mensen en organisatie zich gedragen als delen van een creatief geheel, hun energie bundelen en daarmee meer bereiken. </p> <p>Dit boek spreekt zowel managers aan die de bezieling en kwaliteit in hun organisatie willen verbeteren, als ook ieder ander die in de organisatie een rol speelt. Het ontwikkelen van kernkwaliteiten, het optimaliseren van bewuste en verantwoordelijke werkhoudingen, het cre?ren van het totaalproces, vergt immers de inzet van iedereen in de organisatie.</p>
Prijs
€ 14,09
Bekijk boek