|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
Business marketing is gericht op specifieke bedrijfsproblemen. Mede uit concurrentie-overwegingen verlangen de klanten - bedrijven - een unieke, klantgerichte oplossing. Standaardoplossingen bestaan niet, en inzicht in de markt is belangrijker dan pure kennis.<br />Dit boek biedt een basis voor een strategische visie op business marketing, en leert hoe deze visie in de praktijk te brengen is. Moderne ontwikkelingen op het gebied van ondernemen, management en economie worden geïntegreerd in marketing-concepten. Het boek bevat veel korte cases en voorbeelden.<br />Deel 1 biedt een theoretisch raamwerk over marketing, strategie en management, als opfrissing van de vereiste marketingkennis. Deel 11 gaat over strategische analyse. In Deel 111 ligt het accent op operationele marketing, in het bijzonder op de implementatie van de marketingmix. Deel IV bespreekt marketing informatiesystemen.<br />Business marketing is bedoeld voor studenten HBO en WO. Omdat het boek sterk gericht is op het verwerven van inzicht, is het ook zeer geschikt voor managers en ondernemers.<br />Dr. M.C.H. van Drunen is verbonden aan de Faculteit der Technische Bedrijfskunde, Universiteit Twente. Veel opvattingen in het boek steunen op praktische ervaring en advieswerk van de auteur.
|
Prijs
€ 19,95
|
Bekijk boek
|