> > > > > business-marketing

Business Marketing

Het boek Business Marketing is 6 maal gevonden, 4 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Business Marketing" is nieuw te koop vanaf € 25,99 bij Bol.com. "Business Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 19,95 bij Bol.com.

Nieuw (4) vanaf € 25,99 bij Bol.com Toon 4 nieuwe boeken
Tweedehands (2) vanaf € 19,95 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Business Marketing ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Business Marketing

Nieuw
We hebben 4 nieuwe boeken gevonden
Business Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781914253492
Levertijd: 28

Aanbieder:
€ 25,99
Business Marketing

Type: Hardcover
ISBN: 9781632406224
Levertijd: 32

Aanbieder:
€ 130,99
Business Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9789401042819
Levertijd: 58

Aanbieder:
€ 167,00
Business Marketing

Type: Hardcover
ISBN: 9780792395041
Levertijd: 58

Aanbieder:
€ 237,00
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789052610252
   
Soort boek
Paperback


Business marketing is gericht op specifieke bedrijfsproblemen. Mede uit concurrentie-overwegingen verlangen de klanten - bedrijven - een unieke, klantgerichte oplossing. Standaardoplossingen bestaan niet, en inzicht in de markt is belangrijker dan pure kennis.<br />Dit boek biedt een basis voor een strategische visie op business marketing, en leert hoe deze visie in de praktijk te brengen is. Moderne ontwikkelingen op het gebied van ondernemen, management en economie worden geïntegreerd in marketing-concepten. Het boek bevat veel korte cases en voorbeelden.<br />Deel 1 biedt een theoretisch raamwerk over marketing, strategie en management, als opfrissing van de vereiste marketingkennis. Deel 11 gaat over strategische analyse. In Deel 111 ligt het accent op operationele marketing, in het bijzonder op de implementatie van de marketingmix. Deel IV bespreekt marketing informatiesystemen.<br />Business marketing is bedoeld voor studenten HBO en WO. Omdat het boek sterk gericht is op het verwerven van inzicht, is het ook zeer geschikt voor managers en ondernemers.<br />Dr. M.C.H. van Drunen is verbonden aan de Faculteit der Technische Bedrijfskunde, Universiteit Twente. Veel opvattingen in het boek steunen op praktische ervaring en advieswerk van de auteur.
Prijs
€ 19,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020726060
   
Soort boek
Bindwijze overig


Business marketing is een boek van C.J. Gelderman
Prijs
€ 20,00
Bekijk boek