> > > > > business-models

Business Models

Het boek Business Models is 5 maal gevonden, 4 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Business Models" is nieuw te koop vanaf bij Bol.com. "Business Models" is tweedehands te koop vanaf € 9,70 bij Bol.com.

Nieuw (4) vanaf bij Bol.com Toon 4 nieuwe boeken
Tweedehands (1) vanaf € 9,70 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Business Models ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Business Models
Business Models

Nieuw
We hebben 4 nieuwe boeken gevonden
Business Models

Type: Hardcover
ISBN: 9780415747226
Levertijd: 26

Aanbieder:
Business Models

Type: Paperback
ISBN: 9780367670160
Levertijd: 45

Aanbieder:
€ 27,99
Business Models

Type: Hardcover
ISBN: 9780815378518
Levertijd: 51

Aanbieder:
€ 59,99
Business Models

Type: Hardcover
ISBN: 9780367862794
Levertijd: 52

Aanbieder:
€ 119,99
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789044005691
   
Soort boek
Hardcover


De vraag welke business models effectief zijn in deze tijd van snelle en ingrijpende veranderingen leeft bij velen. Organisaties worden geconfronteerd met ontwikkelingen, zoals het toenemende belang van kennis en innovatie en de enorme snelheid en intensiteit waarmee zich gemeenschappen ontwikkelen uit verlangen naar betrokkenheid. Voor veel organisaties is het daarom noodzakelijk om kritisch naar het gekozen business model te kijken.<br /> Dit boek beschrijft drie nieuwe business models, waarin 'maatwerk', 'innovatie' en 'authenticiteit' als antwoord op deze ontwikkelingen, een belangrijke rol spelen. <br />In dit boek wordt ingegaan op de aspecten die een rol spelen bij de keuze van een business model. Uitgangspunt daarbij is de waarden die een organisatie en de klant van de organisatie voor elkaar creëren. Vaak worden bij het ontwerpen van een business model vooral de harde waarden (producten, diensten en geld) in beschouwing genomen. De business models in dit boek gaan ook over de zachtere waarden zoals informatie, beleving, authenticiteit, vertrouwen en identiteit.<br /> Om deze waarden te kunnen leveren is een samenhangend geheel nodig van de volgende op elkaar afgestemde elementen: strategie, processen, ICT en besturing. <br />Managers kunnen door de combinatie van deze waarden mogelijkheden ontdekken om tot nieuwe business models te komen. De typologie in dit boek is een waardevolle manier om binnen organisaties of netwerken een dialoog te starten over de vraag: Wat wordt ons nieuwe business model?
Prijs
€ 9,70
Bekijk boek