> > > > > communicatie-cases-15-bob-scotch-whisky-en-hallo-nederland-hier-spreekt-vrom

Communicatie Cases 15: 'bob', 'scotch Whisky' En 'hallo Nederland, Hier Spreekt Vrom'

Het boek Communicatie Cases 15: 'bob', 'scotch Whisky' En 'hallo Nederland, Hier Spreekt Vrom' is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Communicatie Cases 15: 'bob', 'scotch Whisky' En 'hallo Nederland, Hier Spreekt Vrom'" is tweedehands te koop vanaf € 39,99 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 39,99 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014090825
   
Soort boek
Onbekende bindwijze


Op 14 december 2001 startte Bob: een campagne die direct veel opzien baarde. Spots via radio en televisie, billboards en posters langs de snelweg vroegen op een bijzondere wijze aandacht voor het hardnekkige vraagstuk van alcoholgebruik in het verkeer. De eerste resultaten mogen er zijn. Een terugblik op de aanpak van de campagne, waarin verkeersveiligheidsorganisatie 3VO, bedrijfsleven en overheid harmonieus hun krachten weten te bundelen. Scotch Single Malt Whisky. In deze case wordt uiteengezet hoe, onder leiding van de importeurs, Scotch Single Malt Whisky zich in Nederland de afgelopen jaren van een licht elitaire en onbekende drank heeft ontwikkeld tot een breed geaccepteerd luxegoed. Opvallend hierbij is dat deze productgroep in Nederland een betere positie heeft, ten opzichte van de andere whisky's, dan elders in Europa. Om goed te begrijpen hoe een uniek product als Scotch Single Malt Whisky in de markt wordt gecommuniceerd willen en moeten we de bijzonderheid in kaart brengen, omdat die de essentie is van de communicatie naar doelgroepen als pers, retailers en consument. Hallo Nederland, hier spreekt VROM. Het Ministerie van VROM werkt sinds 2000 aan een merk- en positioneringsstrategie. In deze casebeschrijving geeft VROM een kijkje in de keuken van de totstandkoming van deze strategie en is beschreven op welke manier VROM is gaan werken aan een goed verhaal en een eigen gezicht (aan consistentie en continuïteit). En hoe VROM werkt aan de vorm en de organisatie van zijn communicatie.
Prijs
€ 39,99
Bekijk boek