|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Onbekende bindwijze
Alles wat u moet weten om het "informatiebeest" te temmen...<br />Als u probeert gedrukte en webpublicaties te cre?ren vanuit dezelfde content, gepersonaliseerde webcontent te leveren, een grote en ingewikkelde site te beheren, geld te verdienen met e-commerce of een online gemeenschap te organiseren, dan is content management de sleutel tot uw succes.<br />In dit unieke handboek legt content-managementgoeroe Bob Boiko de theorie achter content management uit en laat hij u stap voor stap zien hoe u uw eigen content-managementsysteem ontwerpt en verwezenlijkt. Van slimme tips over publicatiesjablonen en stappenplannen tot gedetailleerde begeleiding bij het kiezen van de voor u geschikte producten: alles wat u nodig hebt voor het verzamelen en leveren van content en om trots te zijn op uw e-business resultaten.<br />Content Management van A tot Z<br />Kom erachter dat content iets anders is dan gegevens of informatie. Leer de beginselen van content management begrijpen: het verzamelen, beheren en publiceren van content.<br /><br />Zie wat er nodig is om een content-management-project te bedenken, van het u verzekeren van een projectopdracht tot het kiezen van hard- en software<br />Duik in het ontwerp van een content-management-systeem, van werken met meta-data, het ontwerpen van contentonderdelen tot het uitdenken van toegangsstructuren.<br /><br />Ontdek hoe u uw doelgroep in kaart brengt, publicatiesjablonen ontwerpt en verantwoording aflegt naar auteurs en andere bronnen<br />Gebruik XML, Xpath, Xlink, XSLT en andere mark-uptechnieken om uw content voor te bereiden<br />Krijg praktijkgerichte adviezen om systemen te bouwen voor het verzamelen, beheren en publiceren van content
|
Prijs
€ 44,75
|
Bekijk boek
|