> > > > > cxism-the-philosophy-of-customer-experience-build-a-movement-not-just-a-strategy

Cx-ism: The Philosophy Of Customer Experience: Build A Movement, Not Just A Strategy

Het boek Cx-ism: The Philosophy Of Customer Experience: Build A Movement, Not Just A Strategy is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Cx-ism: The Philosophy Of Customer Experience: Build A Movement, Not Just A Strategy" is nieuw te koop vanaf € 15,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 15,00 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Cx-ism: The Philosophy Of Customer Experience: Build A Movement, Not Just A Strategy

Type: Paperback
ISBN: 9781837090976
Levertijd: 20

Aanbieder:
€ 15,00