> > > > > dienstenmarketing

Dienstenmarketing

Het boek Dienstenmarketing is 6 maal gevonden, 1 maal nieuw en 5 maal tweedehands. "Dienstenmarketing" is nieuw te koop vanaf € 9,95 bij Bol.com. "Dienstenmarketing" is tweedehands te koop vanaf € 8,00 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 9,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (5) vanaf € 8,00 bij Bol.com Toon 5 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Dienstenmarketing

Type: Paperback
ISBN: 9789026728112
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 9,95
Tweedehands
We hebben 5 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001093600
   
Soort boek
Paperback


DIENSTENMARKETING is een boek van Noordhoff Uitgevers B.V.
Prijs
€ 8,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001384203
   
Soort boek
Paperback


Schoon, Compleet en in nieuwstaat.
Prijs
€ 8,75
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020724837
   
Soort boek
Paperback


<p> Dienstenmarketing </p> <p> De marketing van diensten, een van de vele toepassingsgebieden van marketing, groeit meer en meer uit tot een specialisme binnen het vakgebied. In-Dienstenmarketing zijn de meest recente kennis en inzichten op dit terrein samengebracht. </p> <p> Een dienst kent de volgende eigenschappen. Hij is onaantastbaar, klant en personeel zijn gezamenlijk betrokken bij het productie proces, hij is vergankelijk en heterogeen van haar. Deze eigenschappen stellen een aantal bijzondere eisen aan het marketing management in door dienstverlenende organisaties. De auteurs gaan in dit boek uit van een marktgerichte visie, waarin de klant, de consument, het personeel en de overige instrumenten van de marketingmix geïntegreerd worden. De manier waarop consumenten de kwaliteit van diensten beoordeling (perceived quality), de positionering ten opzichte van de concurrent en de diensten attitude van het eigen personeel (interne organisatie) krijgen daarbij expliciet om aandacht. </p> <p> Dienstenmarketing bevat een aantal keuzes op NIMA A-, B- en C-Niveau. </p> <p> Het boek is in het bijzonder geschikt voor het marketing onderwijs op hbo en universiteit. Daarnaast is het geschikt voor dienstverleners en voor medewerkers van organisaties die producten voortbrengen waaraan additionele diensten verbonden zijn. </p> Tegenwoordig is de theorie van dienstenmarketing niet meer echt als nieuw te classificeren. Dit komt mede door de groeiende aandacht voor dit thema. Nederlandse dienstverleners manifesteren zich over de gehele wereld als betrouwbare leveranciers van hoogwaardige diensten. Het vakgebied blijft echter niet beperkt tot leveranciers van diensten. Bijna iedere fabrikant van tastbare producten weet inmiddels ook dat dienstverlening in de vorm van after-sales diensten een essentieel onderdeel vormt van het totale product. Immers, dienstverlenen is geen magie, maar komt neer op het respecteren van de klant, het kennen van de concurrent en de permanente wil om de verwachtingen van de klant waar te maken. In deze tweede druk zijn de bestaande inzichten op het gebied van dienstenmarketing samengevoegd en daar waar nodig geactualiseerd. Daarmee wordt voor iedere geïnteresseerde een overzicht gegeven van wat er allemaal gemoeid is met het ontwikkelen en uitvoeren van een marketingbeleid.
Prijs
€ 9,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020728552
   
Soort boek
Onbekende bindwijze


Tegenwoordig is de theorie van dienstenmarketing niet meer echt als nieuw te classificeren. Dit komt mede door de groeiende aandacht voor dit thema. Nederlandse dienstverleners manifesteren zich over de gehele wereld als betrouwbare leveranciers van hoogwaardige diensten. Het vakgebied blijft echter niet beperkt tot leveranciers van diensten. Bijna iedere fabrikant van tastbare producten weet inmiddels ook dat dienstverlening in de vorm van after-sales diensten een essentieel onderdeel vormt van het totale product. Immers, dienstverlenen is geen magie, maar komt neer op het respecteren van de klant, het kennen van de concurrent en de permanente wil om de verwachtingen van de klant waar te maken. In deze tweede druk zijn de bestaande inzichten op het gebied van dienstenmarketing samengevoegd en daar waar nodig geactualiseerd. Daarmee wordt voor iedere geïnteresseerde een overzicht gegeven van wat er allemaal gemoeid is met het ontwikkelen en uitvoeren van een marketingbeleid in en door
Prijs
€ 9,92
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001384210
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 11,50
Bekijk boek