> > > > > digital-innovations-for-customer-engagement-management-and-organizational-improvement

Digital Innovations For Customer Engagement, Management, And Organizational Improvement

Het boek Digital Innovations For Customer Engagement, Management, And Organizational Improvement is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Digital Innovations For Customer Engagement, Management, And Organizational Improvement" is nieuw te koop vanaf € 187,99 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 187,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Digital Innovations For Customer Engagement, Management, And Organizational Improvement

Type: Paperback
ISBN: 9781799851721
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 187,99
Digital Innovations For Customer Engagement, Management, And Organizational Improvement

Type: Hardcover
ISBN: 9781799851714
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 235,00