> > > > > gebrandmerkt

Gebrandmerkt

Het boek Gebrandmerkt is 5 maal gevonden, 2 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Gebrandmerkt" is nieuw te koop vanaf € 13,50 bij Bol.com. "Gebrandmerkt" is tweedehands te koop vanaf € 13,95 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 13,50 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (3) vanaf € 13,95 bij Bol.com Toon 3 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Gebrandmerkt

Type: Hardcover
ISBN: 9789068223279
Levertijd: 12

Aanbieder:
€ 13,50
Gebrandmerkt

Type: Hardcover
ISBN: 9789056370886
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 19,99
Tweedehands
We hebben 3 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789492115195
   
Soort boek
Paperback


Elly Godijn (Godijn Publishing) en Gerti de Koeijer (Beleef de Geschiedenis) organiseren samen de middeleeuwse schrijfwedstrijd ?Gebrandmerkt? met verhalen die zich afspelen in de periode van 500-1500 na Christus. <br />De driekoppige jury (Elly Godijn, Gerti de Koeijer en Jeroen Kraakman) heeft vijfentwintig bijzondere verhalen geselecteerd voor deze prachtige bundel. <br /><br />Uit de selectie zijn drie winnende verhalen gekozen:<br /><br />Visserman | Menno le Poole<br />Himel, hij voelde zich zoon van Himel. Misschien was Blui daarom zo kwaad? Een indringend verhaal waarin de hoofdpersoon je meeneemt in zijn worsteling met oude gewoonten en een nieuwe God.<br /><br />De eer van Waecktoren | L. van der Meulen<br />Er viel bij ons niets te halen behalve de dood. Het verhaal schetst rauwe beelden en emoties. Wat doe je als je eer op het spel staat?<br /><br />Kapitein Albrecht Choman | Koen Vlaeminck<br />Uit de brandblaren op zijn voorhoofd en wangen lekte een waterachtige vloeistof. Een beklemmend verhaal die je naar de middeleeuwse achterkamers vol verraad brengt.<br /><br />Gebrandmerkt | grenzen<br />Een ?rauwe? bundel over krijgers, vorsten, barbaren en goden in de grensverleggende middeleeuwen.<br /><br />Van elk verkocht boek, gaat een deel naar de AWN (Vereniging van Vrijwilligers in de Archeologie).
Prijs
€ 13,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789027483553
   
Soort boek
Paperback


Western - Avonturenboekenserie. Waar gebeurde episodes uit het Amerika van de 19e eeuw. Poster = Colt en afbeeldingen van zijn revolvermodellen. Stripstroken omslag: Dick van de Pol.
Prijs
€ 14,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789077163108
   
Soort boek
Hardcover


In 'Gebrandmerkt' beschrijft Erik Saelens de ontwikkeling en het verloop van de N-VA campagne in de aanloop naar de moeder aller verkiezingen, de verkiezingen op 25 mei 2014. Zijn persoonlijke verslag geeft een meeslepende en vooral onthutsende kijk van binnenuit op de actieve tegenkrachten vanuit media, politiek, cultuur en bedrijfsleven tegen de N-VA, tegen Brandhome en tegen Saelens zelf. Tegen die stroom in wist de N-VA campagne ongeziene resultaten te behalen en zette ze een nieuwe standaard op het terrein van politieke marketing en communicatie in Belgi?.<br /> <br /> Erik Saelens (39) is strategisch directeur van Brandhome, het bureau achter de verkiezingscampagne van de N-VA. Die campagne was voor hem een professioneel en persoonlijk keerpunt. Professioneel zette ze een nieuwe standaard voor politieke marketing en communicatie in Belgi?. En persoonlijk beleefde de campagnemaker het donkerste moment uit zijn leven. Hij schreef er het boek 'Gebrandmerkt' over.<br /> <br /> WAAROVER GAAT HET BOEK?<br /> ''Gebrandmerkt is gebaseerd op het logboek dat ik vanaf de eerste dag van de N-VA campagne heb bijgehouden. Het beschrijft mijn professionele en persoonlijke ervaringen tijdens de campagne, en hoe de hele strategie, het hele concept, het hele plan erachter tot stand zijn gekomen. Heel wat aspecten komen aan bod: van het bedenken van de slogan Verandering voor Vooruitgang, de gele kabouters en de filmpjes met de N-VA leden tot en met de social media-aanpak. Het boek bevat slechts een fractie van alle aantekeningen die ik maakte, maar het geeft een authentiek beeld van die unieke periode. Zo krijg je als lezer ook de emotie van het moment mee. Je leert niet enkel de vakman Saelens kennen, maar evengoed de vader en de burger. Ik schotel de lezer het waarheidsgetrouwe verhaal voor van wat ik heb meegemaakt, hoe verbijsterend, prettig of verwonderlijk dat soms ook was.''<br /> <br /> WANNEER BESLOOT JE EEN BOEK TE WIJDEN AAN DE CAMPAGNE?<br /> ''Ik was dat oorspronkelijk niet van plan. Wel hield ik vanaf de eerste dag een zogeheten content & contact-logboek bij. Dat is standaardprocedure bij zeer gevoelige opdrachten. Ergens moet ik toen al geweten hebben dat onze campagne voor de N-VA een bijzonder verhaal ging worden. Toen in de weken na het partijcongres, in volle pre-campagne, niet alleen de N-VA maar ook Brandhome en ikzelf onder vuur kwamen te liggen, heb ik besloten het boek te schrijven. Want wat ik toen allemaal heb gezien en meegemaakt, is weerzinwekkend. Ik heb toen meer tegenwerking gekend dan in mijn hele professionele loopbaan. Het was voor mij het levende bewijs dat verandering in dit land, op alle vlakken en alle niveaus, broodnodig is.''<br /> <br /> WAT IS HET GEHEIM ACHTER HET SUCCES VAN DE CAMPAGNE?<br /> ''Anders durven denken. De kracht van zowel de N-VA top en -medewerkers als van onze eigen Brandhome ploeg om de klassieke communicatiekaders en denkpatronen te verlaten. Dat heeft geleid tot een niet-klassieke aanpak waarbij we een direct gesprek met de kiezers zijn aangegaan. En daarmee hebben we meteen ook de regie in handen genomen: niet enkel van de eigen N-VA campagne, maar in feite van de hele verkiezingscampagne. De N-VA bepaalde de agenda van en voor iedereen. En de andere partijen hebben dat pas begrepen toen het al te laat was. Ze waren zo druk bezig de N-VA op alle niveaus tegen te werken, dat ze niet doorhadden dat we hen onze campagne lieten versterken. Idem dito voor een aantal traditionele media. Al die tegenwerking heeft de N-VA-campagne alleen maar sterker gemaakt. Die zal dan ook de geschiedenis van de Belgische politieke marketing ingaan als een schoolvoorbeeld van een mislukte 'iedereen tegen' strategie die de kiezers net heeft overtuigd om voor de N-VA te kiezen.''
Prijs
€ 49,90
Bekijk boek