> > > > > handbook-on-customer-centricity-strategies-for-building-a-customercentric-organization

Handbook On Customer Centricity ? Strategies For Building A Customer?centric Organization

Het boek Handbook On Customer Centricity ? Strategies For Building A Customer?centric Organization is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Handbook On Customer Centricity ? Strategies For Building A Customer?centric Organization" is nieuw te koop vanaf € 191,96 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 191,96 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Handbook On Customer Centricity ? Strategies For Building A Customer?centric Organization

Type: Hardcover
ISBN: 9781788113595
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 191,96