> > > > > keuzedeel-belevingsgericht-werken-folio

Keuzedeel Belevingsgericht Werken Folio

Het boek Keuzedeel Belevingsgericht Werken Folio is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Keuzedeel Belevingsgericht Werken Folio" is tweedehands te koop vanaf € 41,38 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 41,38 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789037249606
   
Soort boek
Paperback


Inhoud combipakket Bij het bestellen van dit combipakket ontvang je: de papieren uitgave van het keuzedeel de licentie voor de digitale leeromgeving die toegang geeft tot de content en multimedia van het keuzedeel. Belevingsgericht werken Het keuzedeel Belevingsgericht werken is een verdiepend en verbredend keuzedeel voor alle niveaus. Belevingsgericht werken is relevant voor elke beroepssector. In dit keuzedeel doet de student kennis op over het gedrag dat ingezet wordt bij klant-, cli?nt en pati?ntbeleving en leert de student vaardigheden die hierbij horen. De student kan zich zo beter een beeld vormen wat klant-, cli?nt en pati?ntbeleving inhoudt en welke eigenschappen worden verwacht. Kerntaak Werkt belevingsgericht. Werkprocessen D1-K1-W1: Vertaalt het belevingsconcept van een organisatie naar een plan van aanpak. D1-K1-W2: Neemt acties gericht op de beleving van gasten. Het keuzedeel beslaat 240 SBU en bestaat uit twee hoofdstukken. Belevingsgericht werken Klant-, cli?nt en pati?ntbeleving in de praktijk Hoofstuk 1 staat in het teken van belevingsgericht werken en de klantbeleving an sich. Wat is dat nu, klant-, cli?nt en pati?ntbeleving? Hoe ervaart de student dit zelf? Maar ook: hoe ervaren anderen klant-, cli?nt en pati?ntbeleving? Voordat de student het belevingsconcept van een organisatie uit kan dragen, moet de student zelf eerst onderzoek doen naar en kennis opdoen van het concept belevingsgericht werken. Dit doet de student aan de hand van kennisopdrachten en korte onderzoekjes. Hoofdstuk 2 staat in het teken van houding en gedrag ten aanzien van belevingsgericht werken. Welke eigenschappen worden er van de student verwacht? Wat is belangrijk bij de interactie in relatie tot klant-, cli?nt en pati?ntbeleving? Hoe ga je om met klachten en/of ge?rriteerde en boze klanten, cli?nten en pati?nten? En hoe kan de student met zijn eigen gedrag het belevingsconcept positief be?nvloeden? Code keuzedeel K0790 Meer informatie? Voor meer informatie over dit keuzedeel zie de website keuzedelen van SBB
Prijs
€ 41,38
Bekijk boek