> > > > > key-issues-in-marketing-management-gendering-theory-in-marketing-and-consumer-research

Key Issues In Marketing Management- Gendering Theory In Marketing And Consumer Research

Het boek Key Issues In Marketing Management- Gendering Theory In Marketing And Consumer Research is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Key Issues In Marketing Management- Gendering Theory In Marketing And Consumer Research" is nieuw te koop vanaf € 51,49 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 51,49 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Key Issues In Marketing Management- Gendering Theory In Marketing And Consumer Research

Type: Paperback
ISBN: 9780367077075
Levertijd: 18

Aanbieder:
€ 51,49