> > > > > key-issues-in-marketing-managementthe-role-of-smart-technologies-in-decision-making

Key Issues In Marketing Management-the Role Of Smart Technologies In Decision Making

Het boek Key Issues In Marketing Management-the Role Of Smart Technologies In Decision Making is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Key Issues In Marketing Management-the Role Of Smart Technologies In Decision Making" is nieuw te koop vanaf € 46,81 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 46,81 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Key Issues In Marketing Management-the Role Of Smart Technologies In Decision Making

Type: Paperback
ISBN: 9781032308838
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 46,81
Key Issues In Marketing Management-the Role Of Smart Technologies In Decision Making

Type: Hardcover
ISBN: 9781032308821
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 149,00