> > > > > marketing-communicatie

Marketingcommunicatie

Het boek Marketingcommunicatie is 6 maal gevonden, 1 maal nieuw en 5 maal tweedehands. "Marketingcommunicatie" is nieuw te koop vanaf € 47,95 bij Bol.com. "Marketingcommunicatie" is tweedehands te koop vanaf € 18,70 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 47,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (5) vanaf € 18,70 bij Bol.com Toon 5 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Marketing & Communicatie

Type: Paperback
ISBN: 9789037263671
Levertijd: 7

Aanbieder:
€ 47,95
Tweedehands
We hebben 5 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043009676
   
Soort boek
Paperback


hij is eigenlijk nieuw, maar hij is gelezen dus 1x gebruikt kan hem zo in de winkel leggen.
Prijs
€ 18,70
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043036368
   
Soort boek
Paperback


Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context. Opbouw In Marketingcommunicatie komen alle elementen van het communicatieproces aan bod, van het stellen van communicatiedoelen, tot de inzet van communicatie-instrumenten zoals adverteren, public relations, sponsoring en direct-marketing, tot het berekenen van de campagne-effectiviteit. Het boek beschrijft hoe organisaties kunnen omgaan met aspecten als online branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Ook is er aandacht voor de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen op het gebied van online communicatie. Elk hoofdstuk wordt afgesloten met een uitgebreide case en bijbehorende vragen die de student aanmoedigen de theorie toe te passen. Didactiek Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de (Europese) praktijk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze 6e editie van Marketingcommunicatie zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties bijgewerkt en zoveel mogelijk grafisch weergegeven. Het boek is tevens geschikt voor marketingprofessionals. Patrick De Pelsmacker is hoogleraar marketing aan de Universiteit Antwerpen en deeltijd hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent. Maggie Geuens is hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent en is directeur van het Brand Management Centre van de Vlerick Leuven Gent Management School. Joeri Van den Bergh is medeoprichter en managing partner van InSites Consulting, een online marktonderzoekbureau. De Nederlandstalige bewerking is gedaan door Theo Zweers, docent (Online) Marketing en Communicatie aan de Haagse Hogeschool. MyLab In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal: - Interactieve eText - Toetsvragen - Begrippentrainer - Figuren & tabellen - Verdiepende theorie - Cases - Animaties - Video’s - Links
Prijs
€ 22,80
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789039521458
   
Soort boek
Paperback


Iedereen in de westerse wereld wordt be?nvloed door reclame en promotie. Organisaties in de private en publieke sector beseffen dat succes wordt bepaald door communicatie met het publiek. De boodschap moet helder zijn en het publiek moet zin hebben in de boodschap.<br /><br />Reclame en promotie zijn als geen ander vak onderhevig aan verandering: klanten die betere resultaten willen, de opkomst van kleine en beweeglijke reclamebureaus, consumenten die niet langer reageren op traditionele vormen van adverteren. Grote reclame- en promotiebedrijven bepalen niet langer het gezicht van het vak. Internet heeft deze revolutie mogelijk gemaakt.<br />Om vat te krijgen op al deze ontwikkelingen is een goede balans van theorie en praktijk noodzakelijk. In Reclame en Promotie treft de student deze balans aan. Nieuwe ontwikkelingen worden tegen het licht van klassieke theorie?n gehouden en vice versa. Het ??n hoeft het ander immers niet uit te sluiten.<br />Elk hoofdstuk van Marketingcommunicatie bestaat uit leerdoelen, een inleidende case, een internationaal perspectief, een ethisch perspectief, carri?reprofielen, kernbegrippen, opdrachten en een samenvatting. Voor de docent is er aanvullend materiaal beschikbaar. Het gaat hier onder meer om een 'Instructor's Manual', een 'Manual of Test' en een 'Test Bank'.
Prijs
€ 36,50
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043014946
   
Soort boek
Paperback


Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van de marketingcommunicatie in Europese context. Het boek is voorzien van vele didactische elementen, zoals voorbeelden uit de praktijk, minicases, samenvattingen, vragen en aanbevolen extra literatuur.<br />Doelgroep<br />Het boek is geschikt voor studenten vanaf het eerste jaar in onder andere de richtingen CE, COMM en HTRO.
Prijs
€ 49,90
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043029315
   
Soort boek
Paperback


Marketingcommunicatie geeft een volledig overzicht van de fundamenten, technieken en toepassingen van marketingcommunicatie in een Europese context.<br /><br />Het boek bevat hoofdstukken over alle elementen van de communicatiemix, zoals internet, public relations, sponsoring, verkoopacties, adverteren en direct marketing. Het boek beschrft hoe bedrven omgaan met aspecten als branding, internet en cross-culturele marketingcommunicatie. Het hoofdstuk over online communicatie is geheel geactualiseerd, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrven.<br /><br />Marketingcommunicatie is geschreven voor studenten in het hoger onderws. Er is daarom veel aandacht besteed aan voorbeelden uit de praktk, cases, samenvattingen, vragen en aanbevolen literatuur. In deze vfde editie van Marketingcommunicatie z n de cases, bedrfsbeschrvingen, voorbeelden en referenties b gewerkt. Tevens is het boek geschikt voor marketingprofessionals.<br /><br />Patrick De Pelsmacker is hoogleraar marketing aan de Universiteit Antwerpen en deeltijd hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent. Maggie Geuens is hoogleraar marketing aan de Universiteit Gent en is directeur van het Brand Management Centre van de Vlerick Leuven Gent Management School. Joeri Van Den Bergh is medeoprichter en managing partner van InSites Consulting, een online marktonderzoekbureau. De Nederlandstalige bewerking is gedaan door Theo Zweers, docent (Online) Marketing en Communicatie aan de Haagse Hogeschool.<br />
Prijs
€ 92,00
Bekijk boek