> > > > > marketing

Marketing

Het boek Marketing is 29 maal gevonden, 23 maal nieuw en 6 maal tweedehands. "Marketing" is nieuw te koop vanaf € 5,99 bij Bol.com. "Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Nieuw (23) vanaf € 5,99 bij Bol.com Toon 23 nieuwe boeken
Tweedehands (6) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 6 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Marketing ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Marketing
Marketing
Marketing

Nieuw
We hebben 23 nieuwe boeken gevonden
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781861441270
Levertijd: 7

Aanbieder:
€ 5,99
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781496177285
Levertijd: 58

Aanbieder:
€ 10,49
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781519621115
Levertijd: 29

Aanbieder:
€ 12,99
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9788129148087
Levertijd: 43

Aanbieder:
€ 13,47
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781400222186
Levertijd: 32

Aanbieder:
€ 13,99
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781708406424
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 14,99
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781533122605
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 14,99
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781790542604
Levertijd: 62

Aanbieder:
€ 15,99
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781543490930
Levertijd: 29

Aanbieder:
€ 24,99
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9788194031666
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 30,99
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9780199079926
Levertijd: 15

Aanbieder:
€ 40,99
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9783859328716
Levertijd: 13

Aanbieder:
€ 69,74
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781408064900
Levertijd: 26

Aanbieder:
€ 70,99
Marketing

Type: Hardcover
ISBN: 9788131427279
Levertijd: 15

Aanbieder:
€ 72,00
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781260597592
Levertijd: 7

Aanbieder:
€ 73,99
Marketing

Type: Hardcover
ISBN: 9781944659622
Levertijd: 55

Aanbieder:
€ 84,00
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9783659355905
Levertijd: 21

Aanbieder:
€ 84,99
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9780192893468
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 88,99
Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781636483085
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 91,99
Marketing

Type: Hardcover
ISBN: 9781632407740
Levertijd: 30

Aanbieder:
€ 126,99
Marketing

Type: Hardcover
ISBN: 9781789234367
Levertijd: 21

Aanbieder:
€ 133,71
Marketing

Type: Hardcover
ISBN: 9780415213967
Levertijd: 27

Aanbieder:
€ 150,99
Marketing

Type: Hardcover
ISBN: 9781852786014
Levertijd: 11

Aanbieder:
€ 625,00
Tweedehands
We hebben 6 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789059316799
   
Soort boek
Paperback


De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online. En sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt is cruciaal voor de marketeer, meer dan ooit. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Marketing. Inleiding in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer? ¿ toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen; ¿ extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces; ¿ aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement; ¿ actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten; ¿ per hoofdstuk een boeiende case, waardoor de theorie tot leven komt. Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod.
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789400217409
   
Soort boek
Onbekende bindwijze


Van dit artikel is geen omschrijving beschikbaar
Prijs
€ 8,80
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789002111532
   
Soort boek
Hardcover


Marketing is een boek van Mciver
Prijs
€ 8,98
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789037204810
   
Soort boek
Hardcover


Het basisbronnenboek Marketing vormt samen met de boeken Marketingcommunicatie, Het verkooptraject en Financieel management 1 van de methode Scoren.info de basis voor de opleiding Medewerker marketing en communicatie op niveau 4. Hieronder vallen de uitstromen Marketingmedewerker, Assistent communicatiemedewerker en Medewerker evenementenorganisatie. <br /><br />In het boek Marketing komen verschillende onderwerpen aan bod zoals het marktonderzoek, het marketingplan, marktinstrumenten, het marketingplanningsproces en e-commerce. <br /><br />Het boek wordt ondersteund door de methodewebsite www.scoren.info. Bij aanschaf van dit boek krijgt u een inlogcode voor 1 jaar voor deze website.<br /><br />
Prijs
€ 11,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014039787
   
Soort boek
Paperback


MARKETING is een boek van Tak
Prijs
€ 14,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789031324187
   
Soort boek
Hardcover


niet Iedereen heeft met marketing te maken, zowel actief als passief. Een ondernemer moet zich actief bezighouden met het inspelen op de wensen van de cliënt. Om niet geheel in de afwachtende houding gedrukt te worden zal een ondernemer het heft in eigen hand moeten nemen en proberen de wens van de klant te sturen. Liefst in de richting die de ondernemer wil.In deze baken wordt eerst een inleiding gegeven in de marketing. Daarna wordt steeds dieper ingegaan op de aspecten die voor een ondernemer van belang zijn. Wat is marketing? Welke begrippen kent marketing? Wat is de marketingmix en hoe kan de ondernemer deze mix zo optimaal mogelijk gebruiken? Welke producten gaat de ondernemer aanbieden? Waar kan hij zijn bedrijf het best vestigen? Welke prijzen kan hij vragen voor zijn producten en diensten? Hoe presenteert hij zich en hoe kan hij zijn producten presenteren? Welke mogelijkheden zijn er voor het uiterlijk van het bedrijfspand? Hoe kan de ondernemer de aandacht trekken van zijn potentiële klanten? Hoe kan hij de marktontwikkelingen in de gaten houden en inspelen op toenemende vraag naar zijn product in de toekomst, bijvoorbeeld door personeelsuitbreiding. Hoe zet hij marktonderzoek op? Hoe kan hij gegevens analyseren en interpreteren? En hoe maakt de ondernemer met de marktgegevens een omzetprognose van het marktgebied en een omzetprognose voor de eigen onderneming?AI deze vragen worden beantwoord in deze baken en na het bestuderen van de stof krijgt de ondernemer een goed inzicht in marketing.Algemene ondernemersvaardigheden voor beroepen in de uiterlijke verzorging is te beschouwen als een subreeks van de serie bakens. Hierin verschijnen boeken die branchegerichte informatie geven over de verschillende onderdelen van het AOV-examen. Deze boeken zijn geheel aangepast aan de exameneisen van de deelkwalificaties Algemene ondernemersvaardigheden en zijn bij uitstek bestemd voor de cursisten die de opleiding schoonheidsverzorging en/of voetverzorging volgen bij pa
Prijs
€ 20,35
Bekijk boek