> > > > > mass-communications-and-the-influence-of-information-during-times-of-crises

Mass Communications And The Influence Of Information During Times Of Crises

Het boek Mass Communications And The Influence Of Information During Times Of Crises is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Mass Communications And The Influence Of Information During Times Of Crises" is nieuw te koop vanaf € 156,99 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 156,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Mass Communications And The Influence Of Information During Times Of Crises

Type: Paperback
ISBN: 9781799875048
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 156,99
Mass Communications And The Influence Of Information During Times Of Crises

Type: Hardcover
ISBN: 9781799875031
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 195,00