> > > > > media-en-innovatie-in-een-veranderende-samenleving

Media En Innovatie In Een Veranderende Samenleving

Het boek Media En Innovatie In Een Veranderende Samenleving is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Media En Innovatie In Een Veranderende Samenleving" is tweedehands te koop vanaf € 49,90 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 49,90 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789461172280
   
Soort boek
Paperback


Onze media staan vandaag voor gigantische uitdagingen. Businessmodellen worden grondig door elkaar geschud, mediagebruik verschuift van klassieke mediakanalen richting online en mobiel, en lokale mediamerken nemen het steeds meer op tegen internationale spelers zoals Netflix, Facebook of YouTube. Waar we onze favoriete fictiereeksen kijken, welke persoonlijke data we delen met anderen, waar we betrouwbaar nieuws halen en wie beweert geloofwaardig nieuws te brengen: allen zijn ze het laatste decennium aan grote verandering onderhevig. Tegelijkertijd wordt onze samenleving complexer en geconfronteerd met polarisering en de uitholling van het democratisch debat, uitdagingen op het vlak van inclusie en diversiteit, en de blijvende bestendiging van maatschappelijke ongelijkheid. Dit boek bundelt de resultaten van de leerstoel ?Media in een samenleving in transitie?, een onderzoekssamenwerking tussen VRT, Universiteit Gent en Vrije Universiteit Brussel. Het toont de raakvlakken tussen media-innovatie en maatschappelijke breuklijnen, en welke uitdagingen deze stellen voor de toekomst van het Vlaamse medialandschap.
Prijs
€ 49,90
Bekijk boek