Het boek Op Weg Naar Kind-volgend Onderwijs is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Op Weg Naar Kind-volgend Onderwijs" is tweedehands te koop vanaf € 18,99 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
8721101694029
Soort boek
Bindwijze overig ISBN 9026616929 <p> <br /><strong>Belangrijke kenmerken:<br /></strong><strong>Titel:</strong> Op weg naar kind-volgend onderwijs <br /><strong>ISBN:</strong> <br /><strong>Staat: </strong>Voorheen gebruikt. Product is professioneel gecontroleerd en beoordeeld. <br /><strong>Aantal stuks:</strong> 1 (tenzij anders aangegeven in producttitel)</p> <p><strong>Over ons:<br /></strong>Welkom bij Gebruikteschoolboeken.com, uw winkel voor gebruikte basisschoolboeken en meer! Wij bieden een uitgebreid assortiment aan schoolmaterialen, variërend van boeken tot werkschriften en leerkrachtmateriaal. Onze producten zijn van hoge kwaliteit, met slechts lichte gebruikssporen maar onbeschreven binnenkant. We controleren alle losbladige systemen vooraf en garanderen dat ze compleet zijn.</p> <ul> <li>10+ jaar ervaring</li> <li>Voor scholen en particulieren</li> <li>15.000+ artikelen op voorraad</li> <li> 97% positieve beoordelingen</li> </ul>
|
Prijs
€ 18,99 |
Bekijk boek |
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789026616921
Soort boek
Paperback De serle SPECIAAL ONDERWIJS besteed, behalve aan de organdeatiestructuur en de ontwikellingen van het buitengewoon onderwijs ook aandacht aan psychologische gedragspatronvan verschillende typen kinderen medische aspecten pedagogische, didactische wrdt ide donaeaventies en tmplicaties deelaspecten ten behoeve van de remedial teaching, De delen bieden veel concrete informatie aan studenten en leerkrachten buitengewoort onderwijs, studenten pedagogiek, psychologie, remedial teachers en sociaal-pedagogische diensten, consuitatiebureaus, maatschappe lijk werkers en geïnteresseerde ouders Actief ikind-volgend onderwijs kan slechts gegeven worden vanuit een houding van toegenegenheid. De beroepsopvoeders richten zich dat op de opvoedingsmogelijkheden. Om dat te kunnen doen in het basisonderwijs van vier: tot twaalfjarigen {en het bijbehorende buitengewoorí of speciaal onderwijs} moeten zij telkens de beginsituaties van de kinderen nauwkeurig vaststellen, Kinderen zijn altijd gezinskinderen, die bewegen, spelen, luisteren en praten, verkennen, leren en handelen. Zij zijn pas in allerlaatste instantie als schoolkinderen te beschouwen.<br />De school moet daarom uiterste zorg besteden aan bewegingsonderwijs, speelruimte scheppen voor alle kinderen die het mondeling taalgebruik bevorderen van meet af aan gelegenheid bieden tot wereldverkenning, praktische en sociale vaardigheden (waaronder lezen) aanleren zodra die voor een kind belangrijk worden. Onderwijzend team en ouders kunnen dat in goede samenwerking realiseren Drs. G. A. de Boer is als medewerker voor het buitengewoon onderwijs verbonden aan het Christelijk Pedagogisch Studiecentrum te Hoevelaken,
|
Prijs
€ 32,00 |
Bekijk boek |