> > > > > promoting-consumer-engagement-through-emotional-branding-and-sensory-marketing

Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding And Sensory Marketing

Het boek Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding And Sensory Marketing is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding And Sensory Marketing" is nieuw te koop vanaf € 175,00 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 175,00 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding And Sensory Marketing

Type: Paperback
ISBN: 9781668458983
Levertijd: 17

Aanbieder:
€ 175,00
Promoting Consumer Engagement Through Emotional Branding And Sensory Marketing

Type: Hardcover
ISBN: 9781668458976
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 225,00