> > > > > public-relations

Public Relations

Het boek Public Relations is 33 maal gevonden, 27 maal nieuw en 6 maal tweedehands. "Public Relations" is nieuw te koop vanaf € 10,99 bij Bol.com. "Public Relations" is tweedehands te koop vanaf € 5,90 bij Bol.com.

Nieuw (27) vanaf € 10,99 bij Bol.com Toon 27 nieuwe boeken
Tweedehands (6) vanaf € 5,90 bij Bol.com Toon 6 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Public Relations ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Public Relations
Public Relations
Public Relations

Nieuw
We hebben 27 nieuwe boeken gevonden
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9781440101656
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 10,99
Public Relations

Type: Hardcover
ISBN: 9789026923944
Levertijd: 2

Aanbieder:
€ 12,50
Public Relations

Type: Hardcover
ISBN: 9781440101670
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 16,99
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9781607967125
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 22,45
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9780473695132
Levertijd: 17

Aanbieder:
€ 23,00
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9789026710728
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 28,00
Public Relations

Type: Hardcover
ISBN: 9781607966029
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 29,25
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9786202918763
Levertijd: 11

Aanbieder:
€ 38,99
Public Relations

Type: Hardcover
ISBN: 9788176294805
Levertijd: 12

Aanbieder:
€ 46,25
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9781138552340
Levertijd: 22

Aanbieder:
€ 46,81
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9781352002782
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 46,81
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9781743314036
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 48,99
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9780750657242
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 53,99
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9780199565740
Levertijd: 4

Aanbieder:
€ 54,59
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9781861520913
Levertijd: 17

Aanbieder:
€ 54,99
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9781412930482
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 57,34
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9781793554253
Levertijd: 15

Aanbieder:
€ 68,99
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9780761948575
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 80,00
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9780805846188
Levertijd: 6

Aanbieder:
€ 84,26
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9781634874755
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 99,99
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9780190925093
Levertijd: 20

Aanbieder:
€ 105,00
Public Relations

Type: Paperback
ISBN: 9781516564996
Levertijd: 14

Aanbieder:
€ 145,00
Public Relations

Type: Hardcover
ISBN: 9780367719142
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 158,01
Public Relations

Type: Hardcover
ISBN: 9781138552333
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 159,00
Public Relations

Type: Hardcover
ISBN: 9781138141834
Levertijd: 22

Aanbieder:
€ 166,99
Public Relations

Type: Hardcover
ISBN: 9781412930475
Levertijd: 12

Aanbieder:
€ 171,10
Public Relations

Type: Hardcover
ISBN: 9780805846171
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 257,50
Tweedehands
We hebben 6 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789062836703
   
Soort boek
Bindwijze overig
Prijs
€ 5,90
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789060570104
   
Soort boek
Onbekende bindwijze
Prijs
€ 7,90
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014054353
   
Soort boek
Paperback


Organisaties overleven als zij producten en diensten leveren waaraan behoefte bestaat en die aanbieden in een goede prijs-kwaliteitverhouding. Maar vanuit de samenleving wordt tegenwoordig op meer zaken gelet. Hoe zit het met de service en dienstverlening? Hoe gaan - met name - ondernemingen om met het milieu? Op welke manier biedt de organisatie inzicht in het financiële reilen en zeilen? Overal die aspecten ontstaan indrukken en gevoelens die mede het oordeel over organisaties bepalen. Daarom is de mate waarin een organisatie evenwicht weet te scheppen en te behouden tussen de interne wereld van de eigen organisatie én de maatschappelijke omgeving ook cruciaal voor het overlevingsvermogen. Dat evenwicht wordt bepaald door weloverwogen organisatiegedrag en systematische communicatie. Gedrag en communicatie resulteren in onderlinge samenhang in het public relations-beleid van organisaties.<br /><br />Deze vierde - geheel herziene - druk van Public Relations biedt inzicht in de manier waarop een dergelijk beleid tot stand komt. Leidraad bij dat beleid is de visie dat public relations in alle onderdelen van de organisatie doorwerkt.<br /><br />Talrijke praktijkvoorbeelden verduidelijken wat public relations betekent, van concept tot en met strategie en uitvoering. Tevens wordt de rol van public relations in verschillende branches en maatschappelijke sectoren verder uitgewerkt.<br /><br />Public Relation inspireert de lezer bij het uitvoeren van zijn of haar al dan niet leidinggevende functie in de praktijk. Door de didactische opzet is dit boek bijzonder geschikt bij de studie ter voorbereiding op een carrière in dit vakgebied. Naast Public Relations verschijnt een studentenwerkboek. Samen met dit werkboek is Pubic Relations ook voor docenten een inspiratiebron bij het opzetten van de lessen.
Prijs
€ 9,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014079233
   
Soort boek
Hardcover


?"<p> Om vandaag de dag te overleven moeten organisaties verder gaan dan alleen investeren in ‘tweerichtingsverkeer’ en begrip van hun omgeving. Systematische aandacht voor public relations helpt organisaties de communicatie met hun omgeving serieus op te pakken. Het boek “Public Relations, de communicatie van organisaties” biedt een houvast om public relations succesvol in te zetten en in evenwicht te komen met de omgeving. </p><p> Voor een duurzame, evenwichtige ontwikkeling moeten transparantie, geloofwaardigheid en duidelijkheid tot in alle vezels van een organisatie doordringen en worden onderhouden. Maar de praktijk leert dat ondernemers en bestuurders vaak een schok nodig hebben om de communicatie met hun omgeving serieus op te pakken. Systematische aandacht voor public relations helpt om daarop te anticiperen. </p><p> Dit is de kernboodschap van de vijfde, geheel herziene en uitgebreide, editie van het standaardwerk ‘Public relations’. In drie delen worden theorie en visies, praktijkcases en praktische handreikingen gepresenteerd. De samenstellers, Jan Mastenbroek, Margreet van Persie, Guido Rijnja en Bart de Vries, hebben een schaar aan ervaren professionals en docenten bereid gevonden om hun visie op en ervaringen met specifieke aspecten van het communicatievak in het boek te presenteren. </p><p> Het boek is bedoeld voor (communicatie)managers van organisaties en studenten die zich voorbereiden op de praktijk of zich verder bekwamen. </p><p> <b>Ontdek ook onze opleidingen:</b><br />Public relations in uw organisatie </p>"<br />
Prijs
€ 11,21
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789026706424
   
Soort boek
Bindwijze overig
Prijs
€ 14,94
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001143138
   
Soort boek
Hardcover


Public relations 2e druk is een boek van F. Dillingh uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001143138 <br /><br />Public relations
Prijs
€ 18,00
Bekijk boek