|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Bindwijze overig
|
Prijs
€ 5,90
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Hardcover
|
Prijs
€ 8,39
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
Organisaties overleven als zij producten en diensten leveren waaraan behoefte bestaat en die aanbieden in een goede prijs-kwaliteitverhouding. Maar vanuit de samenleving wordt tegenwoordig op meer zaken gelet. Hoe zit het met de service en dienstverlening? Hoe gaan - met name - ondernemingen om met het milieu? Op welke manier biedt de organisatie inzicht in het financiële reilen en zeilen? Overal die aspecten ontstaan indrukken en gevoelens die mede het oordeel over organisaties bepalen. Daarom is de mate waarin een organisatie evenwicht weet te scheppen en te behouden tussen de interne wereld van de eigen organisatie én de maatschappelijke omgeving ook cruciaal voor het overlevingsvermogen. Dat evenwicht wordt bepaald door weloverwogen organisatiegedrag en systematische communicatie. Gedrag en communicatie resulteren in onderlinge samenhang in het public relations-beleid van organisaties.<br /><br />Deze vierde - geheel herziene - druk van Public Relations biedt inzicht in de manier waarop een dergelijk beleid tot stand komt. Leidraad bij dat beleid is de visie dat public relations in alle onderdelen van de organisatie doorwerkt.<br /><br />Talrijke praktijkvoorbeelden verduidelijken wat public relations betekent, van concept tot en met strategie en uitvoering. Tevens wordt de rol van public relations in verschillende branches en maatschappelijke sectoren verder uitgewerkt.<br /><br />Public Relation inspireert de lezer bij het uitvoeren van zijn of haar al dan niet leidinggevende functie in de praktijk. Door de didactische opzet is dit boek bijzonder geschikt bij de studie ter voorbereiding op een carrière in dit vakgebied. Naast Public Relations verschijnt een studentenwerkboek. Samen met dit werkboek is Pubic Relations ook voor docenten een inspiratiebron bij het opzetten van de lessen.
|
Prijs
€ 8,49
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Bindwijze overig
|
Prijs
€ 8,50
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
|
Prijs
€ 8,90
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
|
Prijs
€ 11,99
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Hardcover
Public relations gebruikt een scala van technieken om het denken van mensen te beïnvloeden. Deze haast onzichtbare kracht is 24 per dag werkzaam en beïnvloedt hoe we denken over van alles en nog wat, van goede doelen tot multinationals. In dit boek kom je te weten op wat voor manieren PR-beoefenaren te werk gaan om je vertrouwen te winnen, je denken te veranderen en je steun te verwerven.<br />
|
Prijs
€ 12,00
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
In onze ingewikkelde wereld gaat communicatie niet meer op de bonnefooi, maar vereist een zekere organisatie. Public relations nu kan worden gezien als het organiseren van communicatie. Dat moet planmatig gebeuren en daar is vakkennis, menskracht en geld voor nodig. Dit boek is bedoeld als een eerste kennismaking met het P.R.-vak, dat behalve een omvangrijk praktijkveld inmiddels ook een uitvoerig studieveld is geworden. Het biedt een overzicht van het vakgebied. Beschreven wordt op welke niveaus P.R. kan worden bedreven, wat de taken en doelstellingen van het vak zijn en welke plaats het heel binnen een organisatie. Ook wordt aangegeven wat P.R. niét is en hoe het zich verhoudt tot andere vormen van communicatie. De auteur gaat voorts in op de praktische toepassingen en laat zien hoe een P.R.-plan opgezet kan worden. Ook worden kwesties van kritiek en ethiek van het vak aangeroerd. Aan het boek zijn ook opdrachten toegevoegd, waarmee de student zelf aan de slag kan gaan. Aan de hand van vier praktijkgevallen wordt aangegeven hoe bepaalde situaties in de dagelijkse werkelijkheid kunnen worden aangevat. Natuurlijk gaat het hier om voorbeelden, niet om pasklare oplossingen. P.R. is een vak dat men in de eerste plaats al doende leert.
|
Prijs
€ 14,75
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Hardcover
Public relations 2e druk is een boek van F. Dillingh uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001143138 <br /><br />Public relations
|
Prijs
€ 15,00
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Hardcover
?"<p> Om vandaag de dag te overleven moeten organisaties verder gaan dan alleen investeren in ‘tweerichtingsverkeer’ en begrip van hun omgeving. Systematische aandacht voor public relations helpt organisaties de communicatie met hun omgeving serieus op te pakken. Het boek “Public Relations, de communicatie van organisaties” biedt een houvast om public relations succesvol in te zetten en in evenwicht te komen met de omgeving. </p><p> Voor een duurzame, evenwichtige ontwikkeling moeten transparantie, geloofwaardigheid en duidelijkheid tot in alle vezels van een organisatie doordringen en worden onderhouden. Maar de praktijk leert dat ondernemers en bestuurders vaak een schok nodig hebben om de communicatie met hun omgeving serieus op te pakken. Systematische aandacht voor public relations helpt om daarop te anticiperen. </p><p> Dit is de kernboodschap van de vijfde, geheel herziene en uitgebreide, editie van het standaardwerk ‘Public relations’. In drie delen worden theorie en visies, praktijkcases en praktische handreikingen gepresenteerd. De samenstellers, Jan Mastenbroek, Margreet van Persie, Guido Rijnja en Bart de Vries, hebben een schaar aan ervaren professionals en docenten bereid gevonden om hun visie op en ervaringen met specifieke aspecten van het communicatievak in het boek te presenteren. </p><p> Het boek is bedoeld voor (communicatie)managers van organisaties en studenten die zich voorbereiden op de praktijk of zich verder bekwamen. </p><p> <b>Ontdek ook onze opleidingen:</b><br />Public relations in uw organisatie </p>"<br />
|
Prijs
€ 15,95
|
Bekijk boek
|