> > > > > routledge-interpretive-marketing-research-death-in-a-consumer-culture

Routledge Interpretive Marketing Research- Death In A Consumer Culture

Het boek Routledge Interpretive Marketing Research- Death In A Consumer Culture is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Routledge Interpretive Marketing Research- Death In A Consumer Culture" is nieuw te koop vanaf € 56,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 56,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Routledge Interpretive Marketing Research- Death In A Consumer Culture

Type: Paperback
ISBN: 9780367278953
Levertijd: 16

Aanbieder:
€ 56,99