> > > > > routledge-interpretive-marketing-research-digitalizing-consumption

Routledge Interpretive Marketing Research- Digitalizing Consumption

Het boek Routledge Interpretive Marketing Research- Digitalizing Consumption is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Routledge Interpretive Marketing Research- Digitalizing Consumption" is nieuw te koop vanaf € 56,99 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 56,99 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Routledge Interpretive Marketing Research- Digitalizing Consumption

Type: Paperback
ISBN: 9780367875497
Levertijd: 7

Aanbieder:
€ 56,99
Routledge Interpretive Marketing Research- Digitalizing Consumption

Type: Hardcover
ISBN: 9781138124899
Levertijd: 17

Aanbieder:
€ 158,01