> > > > > social-media-and-online-consumer-decision-making-in-the-fashion-industry

Social Media And Online Consumer Decision Making In The Fashion Industry

Het boek Social Media And Online Consumer Decision Making In The Fashion Industry is 2 maal gevonden, 2 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Social Media And Online Consumer Decision Making In The Fashion Industry" is nieuw te koop vanaf € 175,00 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 175,00 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Social Media And Online Consumer Decision Making In The Fashion Industry

Type: Paperback
ISBN: 9781668487549
Levertijd: 19

Aanbieder:
€ 175,00
Social Media And Online Consumer Decision Making In The Fashion Industry

Type: Hardcover
ISBN: 9781668487532
Levertijd: 21

Aanbieder:
€ 225,00