|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
Strategische marketingplanning is hét standaardwerk op het gebied van marketingstrategie. Met de Campuz Creditcard bij het boek heb je toegang tot het online boek.<br /><br />Karel-Jan Alsem beschrijft op praktische wijze het strategische marketingplanningsproces. Na het lezen van het boek ben je in staat een situatieanalyse voor een merk (product, dienst, onderneming) uit te voeren, doelstellingen en strategieën te kiezen en alles samen te vatten in een marketingplan.<br /><br />In het boek staan actuele cases, uitgebreide eindcases per hoofdstuk met opdrachten en kleine praktijksituaties in de hoofdstukken zelf.<br /><br />Op de bijbehorende website staan o.a.:<br />- toetsen (toegang alleen los verkrijgbaar)<br />- opgaven openingscases<br />- cases<br />- marketingplan<br />- figuren uit het boek
|
Prijs
€ 6,90
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
|
Prijs
€ 11,60
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
|
Prijs
€ 14,95
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
www.tweedehandsboek.eu
|
Strategische marketingplanning Theorie, technieken, toepassingen, 404 pg. In goede staat. Serienummer 4884 ISBN nummer 9789020733068 NUR code 802 Auteur dr. K.J. Alsem Genre Bedrijfskunde Uitgeverij Stenfert Kroese, Groningen Uitgiftejaar 2004 Druk 4e Prijs€ 15.00 Bestellen
|
Prijs
€ 15,00
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
|
Prijs
€ 25,34
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
|
Prijs
€ 25,90
|
Bekijk boek
|
|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd. In deze achtste editie wordt digitale marketing volledig geïntegreerd in alle planningsstappen. Niet alleen online communicatie wordt behandeld, maar digitale marketing in de volle breedte, als onderdeel van de 'gewone marketing'. Daarnaast zijn alle voorbeelden en praktijkcases vernieuwd, zodat ze nog beter aansluiten op de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. Strategische Marketingplanning is ook beschikbaar als e-book en in een internationale editie bij Routledge. Het boek is met name geschikt voor opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages en Small Business en Retail Management, maar kan ook worden ingezet bij aanverwante opleidingen. ?- Compleet standaardwerk op het gebied van strategische marketing; ?- legt het planningsproces voor marketingstrategieën op een heldere wijze stap-voor-stap uit; ?- Integreert digitale marketing in alle planningsstappen. Bij dit boek biedt Noordhoff een online omgeving met ondersteunend materiaal. Studenten vinden er verschillende oefentoetsen. Docenten kunnen op de website terecht voor actuele praktijkcases, ondersteunende figuren en tabellen en de uitwerkingen van vragen uit het boek. Ook kunnen docenten met Toets-op-maat hun eigen toetsen samenstellen. De auteur Karel Jan Alsem is lector Marketing bij het Instituut voor Marketing Management van de Hanzehogeschool Groningen en docent Marketing bij de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG). Verder is hij directeur van AlsemStrategie, een bureau voor branding en zorgmarketing. Hiervoor was hij bedrijfseconomisch onderzoeker bij de Stichting voor Economisch Onderzoek van de Universiteit van Amsterdam.
|
Prijs
€ 102,32
|
Bekijk boek
|