> > > > > strategische-marketingplanning

Strategische Marketingplanning

Het boek Strategische Marketingplanning is 9 maal gevonden, 2 maal nieuw en 7 maal tweedehands. "Strategische Marketingplanning" is nieuw te koop vanaf € 34,95 bij Bol.com. "Strategische Marketingplanning" is tweedehands te koop vanaf € 6,90 bij Bol.com.

Nieuw (2) vanaf € 34,95 bij Bol.com Toon 2 nieuwe boeken
Tweedehands (7) vanaf € 6,90 bij Bol.com Toon 7 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Strategische Marketingplanning ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Strategische Marketingplanning

Nieuw
We hebben 2 nieuwe boeken gevonden
Strategische Marketingplanning

Type: Paperback
ISBN: 9789020733068
Levertijd: 2

Aanbieder:
€ 34,95
Strategische Marketingplanning

Type: Paperback
ISBN: 9789001078546
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 77,95
Tweedehands
We hebben 7 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001765057
   
Soort boek
Paperback


Strategische marketingplanning is hét standaardwerk op het gebied van marketingstrategie. Met de Campuz Creditcard bij het boek heb je toegang tot het online boek.<br /><br />Karel-Jan Alsem beschrijft op praktische wijze het strategische marketingplanningsproces. Na het lezen van het boek ben je in staat een situatieanalyse voor een merk (product, dienst, onderneming) uit te voeren, doelstellingen en strategieën te kiezen en alles samen te vatten in een marketingplan.<br /><br />In het boek staan actuele cases, uitgebreide eindcases per hoofdstuk met opdrachten en kleine praktijksituaties in de hoofdstukken zelf.<br /><br />Op de bijbehorende website staan o.a.:<br />- toetsen (toegang alleen los verkrijgbaar)<br />- opgaven openingscases<br />- cases<br />- marketingplan<br />- figuren uit het boek
Prijs
€ 6,90
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020730418
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 11,60
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020728101
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 14,95
Bekijk boek
Aanbieder
www.tweedehandsboek.eu
ISBN
9789020733068
   


Strategische marketingplanning Theorie, technieken, toepassingen, 404 pg. In goede staat. Serienummer 4884 ISBN nummer 9789020733068 NUR code 802 Auteur dr. K.J. Alsem Genre Bedrijfskunde Uitgeverij Stenfert Kroese, Groningen Uitgiftejaar 2004 Druk 4e Prijs€ 15.00   Bestellen
Prijs
€ 15,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020722598
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 25,34
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001820626
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 25,90
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001593490
   
Soort boek
Paperback


In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Iedere stap wordt geïllustreerd met praktische voorbeelden en een slotcase, daarnaast worden per stap handige tools gepresenteerd. In deze achtste editie wordt digitale marketing volledig geïntegreerd in alle planningsstappen. Niet alleen online communicatie wordt behandeld, maar digitale marketing in de volle breedte, als onderdeel van de 'gewone marketing'. Daarnaast zijn alle voorbeelden en praktijkcases vernieuwd, zodat ze nog beter aansluiten op de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van marketing. Strategische Marketingplanning is ook beschikbaar als e-book en in een internationale editie bij Routledge. Het boek is met name geschikt voor opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages en Small Business en Retail Management, maar kan ook worden ingezet bij aanverwante opleidingen. ?- Compleet standaardwerk op het gebied van strategische marketing; ?- legt het planningsproces voor marketingstrategieën op een heldere wijze stap-voor-stap uit; ?- Integreert digitale marketing in alle planningsstappen. Bij dit boek biedt Noordhoff een online omgeving met ondersteunend materiaal. Studenten vinden er verschillende oefentoetsen. Docenten kunnen op de website terecht voor actuele praktijkcases, ondersteunende figuren en tabellen en de uitwerkingen van vragen uit het boek. Ook kunnen docenten met Toets-op-maat hun eigen toetsen samenstellen. De auteur Karel Jan Alsem is lector Marketing bij het Instituut voor Marketing Management van de Hanzehogeschool Groningen en docent Marketing bij de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen (RuG). Verder is hij directeur van AlsemStrategie, een bureau voor branding en zorgmarketing. Hiervoor was hij bedrijfseconomisch onderzoeker bij de Stichting voor Economisch Onderzoek van de Universiteit van Amsterdam.
Prijs
€ 102,32
Bekijk boek