> > > > > strategische-marketingplanning

Strategische Marketingplanning

Het boek Strategische Marketingplanning is 5 maal gevonden, 0 maal nieuw en 5 maal tweedehands. "Strategische Marketingplanning" is tweedehands te koop vanaf € 8,55 bij Bol.com.

Tweedehands (5) vanaf € 8,55 bij Bol.com Toon 5 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Strategische Marketingplanning ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Strategische Marketingplanning

Tweedehands
We hebben 5 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020733068
   
Soort boek
Paperback


Bij een nieuw boek Strategische marketingplanning krijg je via zogenaamde Einstein Card toegang tot tentamentraining via de website van het boek.<br />Strategische marketingplanning biedt een blauwdruk voor een ideaal verloop van het strategisch marketingplanningsproces. Systematisch wordt in elk hoofdstuk één stap in het planningsproces uitgelegd, met de bijbehorende analysetechnieken. De theoretische onderbouwing is degelijk. De uitleg verloopt steeds stapsgewijs en is voorzien van aansprekende en actuele voorbeelden. Nieuw bij deze herziene, 4e editie is de ondersteunende site www.alsem.noordhoff.nl. Zowel in het boek als op de site is veel aandacht voor de koppeling tussen theorie en praktijk, in het bijzonder door het aanreiken van voorbeeldtoepassingen, tips & valkuilen en een grote variëteit aan voorbeelden. Ook is er, door de stof heen, meer aandacht voor marketingspecialisaties zoals Business-to-business marketing en Dienstenmarketing en recente ontwikkelingen op het gebied van internet en e-commerce. De site www.alsem.noordhoff.nl biedt on-line ondersteuning, ook bij zelfstudie, door middel van multiple-choicevragen met feedback, leerdoelen, vele, steeds actuele cases met vragen, toepassingsoefeningen voor 'lastige' onderwerpen zoals de SWOT-analyse, een voorbeeld strategisch marketingplan, handige links en de figuren uit het boek in PowerPoint. Voor docenten is er via de site apart materiaal beschikbaar, waaronder een PowerPointpresentatie die de stof ondersteunt. Zo is dit boek een waardevol leermiddel en naslagwerk voor studenten die aan het eind van hun studie als proeve van bekwaamheid een marketingplan moeten schrijven. <br /> <br />Met een nieuw boek Strategische marketingplanning (voorzien van Einstein Card) kun je nu heel gericht voor een tentamen leren dankzij de handige digitale toetsen met feedback op de bijbehorende website.<br />
Prijs
€ 8,55
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014031415
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 9,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014042343
   
Soort boek
Paperback


STRATEGISCHE MARKETINGPLANNING is een boek van Min
Prijs
€ 14,50
Bekijk boek
Aanbieder
www.tweedehandsboek.eu
ISBN
9789020733068
   


Strategische marketingplanning Theorie, technieken, toepassingen, 404 pg. In goede staat. Serienummer 4884 ISBN nummer 9789020733068 NUR code 802 Auteur dr. K.J. Alsem Uitgeverij Stenfert Kroese, Groningen Uitgiftejaar 2004 Druk 4e Prijs € 15.00   Bestellen
Prijs
€ 15,00
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014048260
   
Soort boek
Paperback


De eerste druk van Strategische marketingplanning werd zowel in het bedrijfsleven als bij opleidingen gekwalificeerd als de eerste en enige Nederlandse publikatie over dit actuele onderwerp. Het verschaft de lezer inzicht in het strategische denken en in de factoren die van belang zijn bij het opstellen van een marketingplan. De derde druk is uitgebreid met de meest recente ontwikkelingen op het gebied van strategie en marketingplanning en legt nog meer de nadruk op de strategische taken van lijnfunctionarissen en de noodzaak van regelmatige beleidsaanpassingen. Strategische marketingplanning is een praktisch instrument voor al die functionarissen die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van marktstrategieën op ondernemmings- en produktniveau. De handige checklists leiden tot een bewustere aanpak. Voor marketingstudenten aan universiteiten, HEAO's, SRM en andere onderwijsinstellingen is dit boek van belang, omdat het hen inzicht verschaft in de praktijkervaringen met strategische marketingplanning.
Prijs
€ 18,00
Bekijk boek