|
Aanbieder
Bol.com
|
Soort boek
Paperback
Zakelijke communicatie behandelt niet alleen de in- en externe communicatie van profit- en non-profitorganisaties, maar ook de communicatie van particulieren met bedrijven en instellingen. Het boek kenmerkt zich door de toepasbare theorie en een veelheid aan realistische cases. <br />Completer en compacter<br />Deze nieuwe, vierde druk is compacter en overzichtelijker geworden. Formuleringen zijn beknopter, uiteraard zonder aan duidelijkheid in te boeten. Verder is er een duidelijker scheiding aangebracht tussen theorie, adviezen en voorbeelden. Grote voorbeeldteksten en opdrachten zijn niet in het boek, maar op de bijgevoegde cd-rom opgenomen. Deze cd-rom bevat ook een overzicht van alle tekstmodellen die in het boek aan de orde komen. <br />Volledig geactualiseerd<br />Voorbeelden en opdrachten zijn waar nodig geactualiseerd. Ook de informatie over e-mail en internet is aangepast aan de huidige stand van zaken. Toegevoegd zijn tenslotte adviezen over 'schrijven voor het web'. <br />Verbeterde naslagfunctie<br />Zakelijke communicatie wordt steeds vaker ook als naslagwerk ingezet. De nieuwe editie is daar volledig op toegesneden. Per module is de leerstof samengevat in een handig overzichtsschema met alle relevante stappenplannen en productmodellen. De margeteksten zijn scherper geformuleerd in zoektermen.
|
Prijs
€ 7,50
|
Bekijk boek
|