> > > > > management-en-organisatie-in-de-media-en-entertainmentbusiness

Joost Scholten - Management En Organisatie In De Media- En Entertainmentbusiness

Het boek Management En Organisatie In De Media- En Entertainmentbusiness van de auteur Joost Scholten is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Management En Organisatie In De Media- En Entertainmentbusiness" is tweedehands te koop vanaf € 37,30 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 37,30 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789024406203
   
Soort boek
Paperback


De media- en entertainmentbusiness is in de afgelopen jaren enorm veranderd. Internationalisering, internet, sociale media en nieuwe technologische ontwikkelingen hebben grote impact op de wereld van radio, tv, muziek, film, evenementen en games. Interactieve media rukt op, net als de crossmedia- of multimediabedrijven. <br /> <br />Wat betekenen deze ontwikkelingen voor deze branche op het gebied van management en organisatie? Dit boek geeft een actueel beeld van organisaties binnen de media- en entertainmentindustrie. Zo komt uw student in de creatieve industrie goed beslagen ten ijs. <br /><br />Over de inhoud<br />Dit boek koppelt management- en organisatietheorieën aan voorbeelden uit de dagelijkse praktijk van de creatieve industrie. De opdrachten in elk hoofdstuk sluiten aan bij die praktijksituaties. Centrale thema's: missie, visie, doelstelling, strategie, managementstijl, structuur, personeel en organisatiecultuur. <br /><br />Nieuw in deze derde druk<br />De tekst is aangepast aan de nieuwste technologische ontwikkelingen. Ook de praktijkvoorbeelden en bijbehorende opdrachten zijn vernieuwd. Bovendien is er veel aandacht voor multimedia en komen ook internationale ontwikkelingen in de creatieve industrie uitgebreid aan bod.<br /> <br />Uniek aan dit boek<br />Het enige organisatie- en managementboek dat zich specifiek richt op de creatieve industrie<br />Zeer toepasbaar door koppeling theorie en praktijk<br />Door heldere en inleidende opzet ook prima te volgen voor studenten zonder voorkennis van management en organisatiekunde <br />Aansprekende voorbeelden: van fusies tussen grote tv-zenders tot organisaties als het Songfestival<br /><br />Doelgroep<br />Management en organisatie in de media- en entertainmentbusiness is geschreven voor (eerstejaars) hbo-studenten en (startende) ondernemers binnen de creatieve industrie, met name media en entertainment.
Prijs
€ 37,30
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Joost Scholten
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 9,95