> > > > > management-en-organisatie-in-de-media-en-entertainmentindustrie

Joost Scholten - Management En Organisatie In De Media- En Entertainmentindustrie

Het boek Management En Organisatie In De Media- En Entertainmentindustrie van de auteur Joost Scholten is 2 maal gevonden, 0 maal nieuw en 2 maal tweedehands. "Management En Organisatie In De Media- En Entertainmentindustrie" is tweedehands te koop vanaf € 9,95 bij Bol.com.

Tweedehands (2) vanaf € 9,95 bij Bol.com Toon 2 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 2 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789059317109
   
Soort boek
Paperback


De media- en entertainmentindustrie is in de afgelopen decennia enorm veranderd. Internationalisering, internet en technologische ontwikkelingen hebben het medialandschap voorgoed een ander aanzien gegeven. Door deze ontwikkelingen hebben zich ook op het gebied van management en organisatie in deze branche grote veranderingen voorgedaan. Zo wordt tegenwoordig op grote schaal gebruikgemaakt van interactieve media, begint de scheiding tussen de branchegebieden te verdwijnen en heeft de ontwikkeling van zogenaamde crossmedia- of multimediabedrijven een vlucht genomen. In dit boek wordt een helder beeld geschetst van organisaties die werkzaam zijn binnen de Nederlandse entertainmentindustrie. De centrale thema?s hierbij zijn: missie, doelstelling, strategie, managementstijl, structuur, personeel en cultuur van de organisatie. Hierbij wordt steeds een koppeling gemaakt tussen theorie en interessante voorbeeldcases uit de media- en entertainmentindustrie. Management en organisatie in de media- en entertainmentindustrie is geschreven voor hbo-studenten en startende ondernemers in de creatieve industrie, in het bijzonder in de media- en entertainmentindustrie.
Prijs
€ 9,95
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789047301189
   
Soort boek
Paperback


De media- entertainmentindustrie is in de afgelopen decennia enorm veranderd. Internationalisering, internet en technologische ontwikkelingen hebben het medialandschap voorgoed een ander aanzien gegeven. Door deze ontwikkelingen hebben zich ook op gebied van management en organisatie in deze branche grote veranderingen voorgedaan. Zo wordt tegenwoordig op grote schaal gebruikt gemaakt van interactieve media. Daarnaast begint de scheiding tussen de branchegebieden te verdwijnen en heeft de ontwikkeling van zogenaamde crossmedia- of multimediabedrijven een vlucht genomen. <br />In dit boek wordt een helder beeld geschetst van organisaties die werkzaam zijn binnen de Nederlandse entertainmentindustrie. Aandacht gaat uit naar de vorm die organisaties aannemen. De centrale thema's hierbij zijn: missie, doelstelling, strategie, managementstijl, structuur, personeel en cultuur van de organisatie. Hierbij wordt steeds een koppeling gemaakt tussen theorie en interessante voorbeeldcases uit de media- en entertainmentindustrie. <br />Management en organisatie in de media- en entertainmentindustrie is geschreven voor hbo-studenten en startende ondernemers die zich verdiepen in management- en organisatievraagstukken binnen de creatieve industrie, en de media- en entertainmentindustrie in het bijzonder.
Prijs
€ 14,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Joost Scholten
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 37,30