> > > > > kern-van-marketing

Rien Hummel - Kern Van Marketing

Het boek Kern Van Marketing van de auteur Rien Hummel is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Kern Van Marketing" is tweedehands te koop vanaf € 12,00 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 12,00 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001769444
   
Soort boek
Paperback


Kern van Marketing 1e druk is een boek van Rien Hummel uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001769444 <br /><br />In deze splinternieuwe inleiding in de marketing combineren de auteurs de nieuwste ontwikkelingen in de marketing met wat binnen de klassieke marketing nog steeds geldig is. Online marketing, social media, klant- en netwerkori ntatie en maatschappelijk verantwoord ondernemen worden naadloos ingepast in gangbare marketingthema's zoals de marketingmix. <br /><br />Kern van Marketing kiest nadrukkelijk een praktijkgerichte insteek; de auteurs zetten marketing daarmee neer als een functie waar activiteiten plaatsvinden als het direct ondersteunen, stimuleren en realiseren van verkopen op korte en lange termijn. Om dit te realiseren zijn er drie voorwaarden waar de marketingfunctie altijd aan moet voldoen: leveren van klantwaarde, genereren van (houdbaar) concurrentievoordeel en samenwerken met andere functies, interfunctionele co rdinatie genoemd. Daarbij moet er voldoende ruimte te zijn in de markt om winstgevend te opereren. In de kern betekent het dat marketeers een zo optimaal mogelijke aansluiting moeten realiseren tussen de mogelijkheden van de externe en interne omgeving, op korte n lange termijn, samen met de collega's van de andere functies.<br /><br />Zeer herkenbare praktijkcases van drie startende marketeers lopen als een rode draad door boek en bijbehorende website. Met deze en andere voorbeelden wordt de theorie meteen toegepast.Die toepassing gebeurt ook met de discussievragen, begrippenlijst en met de grote hoeveelheid toetsvragen op de website, de extra cases en video's.Kortom, een aantrekkelijk, praktijkgericht alternatief voor de bestaande marketinginleidingen!
Prijs
€ 12,00
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Rien Hummel
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Marketingplanning

ISBN: 9789058754240


Bekijk boek

Nieuw (2)
vanaf € 49,95
Tweedehands (2)
vanaf € 8,49
Nieuw (1)
€ 36,50
Tweedehands (1)
€ 9,25
Marketing Met Ict

ISBN: 9789052612935


Bekijk boek

Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 14,00