> > > > > brands-versus-information-the-changing-role-of-brands-in-the-age-of-empowered-consumers

Gunnar Klaming - Brands Versus Information- The Changing Role Of Brands In The Age Of Empowered Consumers

Het boek Brands Versus Information- The Changing Role Of Brands In The Age Of Empowered Consumers van de auteur Gunnar Klaming is 1 maal gevonden, 1 maal nieuw en 0 maal tweedehands. "Brands Versus Information- The Changing Role Of Brands In The Age Of Empowered Consumers" is nieuw te koop vanaf € 57,99 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 57,99 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Brands Versus Information- The Changing Role Of Brands In The Age Of Empowered Consumers

Type: Paperback
ISBN: 9783836407090
Levertijd: 24

Aanbieder:
€ 57,99


Andere populaire boeken van Gunnar Klaming
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 62,99
Tweedehands (0)