> > > > > marketing-de-essentie

Philip Kotler - Marketing De Essentie

Het boek Marketing De Essentie van de auteur Philip Kotler is 2 maal gevonden, 1 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Marketing De Essentie" is nieuw te koop vanaf € 64,95 bij Bol.com. "Marketing De Essentie" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Nieuw (1) vanaf € 64,95 bij Bol.com Toon 1 nieuw boek
Tweedehands (1) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Marketing De Essentie ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Marketing, De Essentie

Nieuw
We hebben 1 nieuw boek gevonden
Marketing De Essentie

Type: Paperback
ISBN: 9789043040679
Levertijd: 1

Aanbieder:
€ 64,95
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789043036528
   
Soort boek
Paperback


Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelatie – van begin tot eind – op een heldere en bondige manier. Deze nieuwe editie van Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van zowel marketingtheorie als marketing in de praktijk. Het plaatst marketing in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant, om er waarde van de klant voor terug te krijgen. In deze 14e editie is meer ruimte voor de customer journey, gaan we in op value proposition design en zijn de gedeelten over digital marketing verder uitgediept. Daarnaast besteden we aandacht aan nieuwe begrippen als deeleconomie en data driven marketing. Dankzij tal van actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, en de online ondersteuning via de digitale leeromgeving MyLab <br /><br /> Nederlandstalig blijft het boek langer zijn waarde behouden en wordt het aantrekkelijker om het te lezen en te bestuderen. In MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal, zoals: • Een interactieve eText met veel extra illustratief materiaal, zoals filmpjes, links en animaties • Een begrippentrainer • Toetsvragen • Cases en opdrachten • Alle figuren en tabellen in PowerPoint Voor docenten staan op het docentengedeelte van MyLab verdiepingsmateriaal, samenvattingen van de hoofdstukken in PowerPoint en extra opdrachten en uitwerkingen. Gary Armstrong is bekroond hoogleraar voor bachelorstudenten bedrijfswetenschappen. Philip Kotler, eveneens hoogleraar, is een van de toonaangevende autoriteiten op het gebied van marketing. De Nederlandse bewerking is verzorgd door Paul van der Hoek en Ton Borchert. Ton Borchert is als hogeschooldocent Marketing verbonden aan Hogeschool Utrecht en Paul van der Hoek is opleidingsmanager aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Philip Kotler
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (2)
vanaf € 44,95
Tweedehands (4)
vanaf € 8,95
Nieuw (4)
vanaf € 41,99
Tweedehands (0)
Marketing

ISBN: 9789052611020


Bekijk boek

Nieuw (1)
€ 22,95
Tweedehands (2)
vanaf € 11,20