ISBN: 9789014092539
Bekijk boek
Het boek Sponsoring Als Communicatie-instrument van de auteur J.W. Lokerman is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Sponsoring Als Communicatie-instrument" is tweedehands te koop vanaf € 12,25 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789026731006
Soort boek
Paperback Sponsoring als communicatie-instrument Uit het grote aanbod van producten en<br />diensten maken we dagelijks onze keuze. Maar wat geeft nu de doorslag?<br />Naast de traditionele middelen zoals het product (prijs, kwaliteit en eigenschappen) en de service kan een grote rol<br />zijn weggelegd voor uitstraling. Uitstraling van het bedrijf of het merk wordt gecreëerd door communicatie.<br />Sponsoring is voor ondernemingen het communicatie-instrument bij uitstek om zich te onderscheiden van de<br />concurrentie en om de eigen identiteit uit te drukken. Want sponsoring is communicatie door associatie en dus veel<br />meer dan alleen een naam verbinden aan een project!<br />Sponsoring als communicatie-instrument: een boek voor kleine en grote bedrijven en voor sponsorzoekers en<br />gesponsorden.
|
Prijs
€ 12,25 |
Bekijk boek |