> > > > > sponsoring-theorie-en-praktijk

J.W. Lokerman - Sponsoring Theorie En Praktijk

Het boek Sponsoring Theorie En Praktijk van de auteur J.W. Lokerman is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Sponsoring Theorie En Praktijk" is tweedehands te koop vanaf € 21,15 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 21,15 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789014092539
   
Soort boek
Paperback


Dit boek is ontwikkeld in samenwerking met en staat onder redactie van Jan Willem Lokerman, directeur en oprichter van GLP Brandworlds", een toonaangevend sponsoringadviesbureau in Nederland. Wij zijn GLP Brandworlds" zeer erkentelijk voor deze bijdrage aan de professionalisering van sponsoring, in het bijzonder omdat dit boek tot stand is gekomen vanuit de dagelijkse adviespraktijk.<br />Wij vertrouwen erop dat u in de komende jaren veelvuldig gebruik zult maken van dit boek!
Prijs
€ 21,15
Bekijk boek


Andere populaire boeken van J.W. Lokerman
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 12,50