> > > > > sponsoring-als-communicatieinstrument

J.W. Lokerman - Sponsoring Als Communicatie-instrument

Het boek Sponsoring Als Communicatie-instrument van de auteur J.W. Lokerman is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Sponsoring Als Communicatie-instrument" is tweedehands te koop vanaf € 12,50 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 12,50 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789026731006
   
Soort boek
Paperback


Sponsoring als communicatie-instrument Uit het grote aanbod van producten en<br />diensten maken we dagelijks onze keuze. Maar wat geeft nu de doorslag?<br />Naast de traditionele middelen zoals het product (prijs, kwaliteit en eigenschappen) en de service kan een grote rol<br />zijn weggelegd voor uitstraling. Uitstraling van het bedrijf of het merk wordt gecreëerd door communicatie.<br />Sponsoring is voor ondernemingen het communicatie-instrument bij uitstek om zich te onderscheiden van de<br />concurrentie en om de eigen identiteit uit te drukken. Want sponsoring is communicatie door associatie en dus veel<br />meer dan alleen een naam verbinden aan een project!<br />Sponsoring als communicatie-instrument: een boek voor kleine en grote bedrijven en voor sponsorzoekers en<br />gesponsorden.
Prijs
€ 12,50
Bekijk boek


Andere populaire boeken van J.W. Lokerman
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 21,15