> > > > > meer-verkopen

Andre M Nijssen - Meer Verkopen

Het boek Meer Verkopen van de auteur Andre M Nijssen is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Meer Verkopen" is tweedehands te koop vanaf € 12,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 12,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Meer Verkopen ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Meer Verkopen

Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020934502
   
Soort boek
Paperback


* Méérverkoop door het toepassen van moderne verkooptechnieken en het verbeteren van klantgerichtheid<br />*<br />Voor winkel- en showroompersoneel, reisorganisaties, doe-het-zelfzaken, verzekeringskantoren,…<br />Detailwinkels, doe-het-zelfbedrijven, reisbureaus, verzekeringskantoren enzovoort, leveren producten of diensten die vaak weinig verschillen van die van de concurrentie. Geen enkel bedrijf kan het zich daarom veroorloven dat onprofessioneel verkooppersoneel klanten verjaagt. Toch realiseren veel middenstanders zich onvoldoende dat de waarde van een bedrijf door potentiële klanten wordt afgemeten aan de standaard van de totale service, van de totale kwaliteit van het personeel. Het is dan ook van wezenlijk belang dat verkopers en verkoopsters leren werkelijk vakkundig met hun beroep bezig te zijn.<br />In duidelijke taal en aan de hand van talrijke voorbeelden uit de praktijk maakt André Nijssen duidelijk hoe men vakkundig een verkoopgesprek kan structureren en de aankoopmotieven van klanten kan achterhalen. Ook besteedt hij aandacht aan verschillende soorten klanten en de manier waarop men deze het best kan benaderen. Alle aspecten van klantcommunicatie komen in verschillende hoofdstukken aan bod, van lichaamstaal en gesprekstechnieken tot omgaan met klachten en het belang van telefonische service in het moderne midden- en kleinbedrijf. In het laatste hoofdstuk vat de auteur ten slotte samen door welke methodes men tot een meerwaarde voor de klant en het bedrijfsresultaat kan komen.<br />
Prijs
€ 12,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Andre M Nijssen
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 10,00
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 8,45
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 18,70