ISBN: 9789400002968
Bekijk boek
Het boek Handboek Marketing: Klant- En Marktgericht Ondernemen van de auteur Johan A.M. Vanhaverbeke is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Handboek Marketing: Klant- En Marktgericht Ondernemen" is tweedehands te koop vanaf € 39,95 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789050957953
Soort boek
Paperback <br /> Marketing is vandaag onmisbaar voor iedere organisatie. Handboek Marketing: Klant- en Marktgericht Ondernemen biedt op een zeer praktijkgerichte manier toegang tot het boeiende vakgebied Marketing. Dit handboek reikt een concreet stappenplan aan waarmee managers, bedrijfsleiders en medewerkers van een bedrijf of organisatie meteen aan de slag kunnen. Om de verschillende marketingstappen concreet uit te werken is er ook nood aan een duidelijk geformuleerde bedrijfsvisie, een missie, doelstellingen en strategie. Allemaal onderwerpen die uitgebreid in dit boek aan bod komen.<br /><br /> Dit handboek is vooral bestemd voor bachelor en bachelor na bachelor opleidingen, voor niet-bedrijfseconomen die een grondige inleiding in de marketing wensen. Voor de practicus is deze uitgave een handige leidraad bij zijn dagelijkse werkzaamheden.<br /><br /> <br /><br /> Eduard Boschloos is docent aan de Hogeschool-Universiteit Brussel en programmaleider en docent bij Instima.<br /><br /> Madeleine Janssens is kwalitatief onderzoeker met een ruime internationale ervaring in meer dan 55 landen en in een veelheid van productcategorie?n. Sinds kort leidt ze het marktonderzoeksbureau Why5Research. Zij is gastdocent bij Stichting Marketing/Instima en geregeld spreker op andere fora.<br /><br /> Johan Vanhaverbeke is interim manager en heeft tal van strategische en operationele marketingopdrachten uitgevoerd bij nationale en internationale bedrijven. Hij is als docent verbonden aan de Hogeschool Universiteit Brussel en is wetenschappelijk adviseur van Stichting Marketing/Instima. <br /><br /> <br />
|
Prijs
€ 39,95 |
Bekijk boek |