> > > > > handboek-marketing-klant-en-marktgericht-ondernemen

Johan A.M. Vanhaverbeke - Handboek Marketing: Klant- En Marktgericht Ondernemen

Het boek Handboek Marketing: Klant- En Marktgericht Ondernemen van de auteur Johan A.M. Vanhaverbeke is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Handboek Marketing: Klant- En Marktgericht Ondernemen" is tweedehands te koop vanaf € 39,95 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 39,95 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.
Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789050957953
   
Soort boek
Paperback


<br /> Marketing is vandaag onmisbaar voor iedere organisatie. Handboek Marketing: Klant- en Marktgericht Ondernemen biedt op een zeer praktijkgerichte manier toegang tot het boeiende vakgebied Marketing. Dit handboek reikt een concreet stappenplan aan waarmee managers, bedrijfsleiders en medewerkers van een bedrijf of organisatie meteen aan de slag kunnen. Om de verschillende marketingstappen concreet uit te werken is er ook nood aan een duidelijk geformuleerde bedrijfsvisie, een missie, doelstellingen en strategie. Allemaal onderwerpen die uitgebreid in dit boek aan bod komen.<br /><br /> Dit handboek is vooral bestemd voor bachelor en bachelor na bachelor opleidingen, voor niet-bedrijfseconomen die een grondige inleiding in de marketing wensen. Voor de practicus is deze uitgave een handige leidraad bij zijn dagelijkse werkzaamheden.<br /><br /> <br /><br /> Eduard Boschloos is docent aan de Hogeschool-Universiteit Brussel en programmaleider en docent bij Instima.<br /><br /> Madeleine Janssens is kwalitatief onderzoeker met een ruime internationale ervaring in meer dan 55 landen en in een veelheid van productcategorieën. Sinds kort leidt ze het marktonderzoeksbureau Why5Research. Zij is gastdocent bij Stichting Marketing/Instima en geregeld spreker op andere fora.<br /><br /> Johan Vanhaverbeke is interim manager en heeft tal van strategische en operationele marketingopdrachten uitgevoerd bij nationale en internationale bedrijven. Hij is als docent verbonden aan de Hogeschool Universiteit Brussel en is wetenschappelijk adviseur van Stichting Marketing/Instima. <br /><br /> <br />
Prijs
€ 39,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Johan A.M. Vanhaverbeke
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 58,58
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 29,85
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 36,95