ISBN: 9789400002968
Bekijk boek
Het boek Verkoopmanagement Toegepast. Basisinzichten In Verkooporganisatie, -management En - Strategie van de auteur Johan A.M. Vanhaverbeke is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "Verkoopmanagement Toegepast. Basisinzichten In Verkooporganisatie, -management En - Strategie" is tweedehands te koop vanaf € 44,07 bij Bol.com.
![]() |
Aanbieder
Bol.com |
ISBN
9789400005143
Soort boek
Paperback Het verkoopmanagementvak is niet meer wat het geweest is. Verkoopmanagement is een managementdiscipline die méér vereist dan verkopen. Salesmanagement draagt ontegensprekelijk bij tot het realiseren van een succesvolle bedrijfsstrategie en vraagt heel wat managementkunde in de bedrijfsorganisatie. <br /><br />Het handboek Verkoopmanagement toegepast maakt naadloos de aansluiting met het strategisch en tactisch ‘marketing-denken en doen’. Het is een praktijkgerichte en gestructureerde handleiding om een adequate verkooporganisatie op te bouwen en te managen die aansluit bij de bedrijfsstrategie. <br /><br />Het volledige commerciële managementspectrum komt aan bod. Zowel kwalitatieve als kwantitatieve aspecten, people management, verkoopinformatiesystemen en de formulering van commerciële doelstellingen komen aan bod.<br /><br /> Het is een glashelder studieboek dat vooral de management- en bedrijfsstrategische invalshoeken van het verkoopmanagementvak behandelt. De jarenlange ervaring van de auteur in marketing- en verkoopmanagement wordt geïntegreerd in werkbare en praktijkgerichte professionele concepten. Het is vooral ook een werkboek dat aanzet om zelf aan de slag te gaan. <br /><br />Voor docenten die dit handboek al verplicht lesmateriaal gebruiken, is er bovendien elektronisch les- en oefenmateriaal. Met behulp van een digitaal leerplatform kunt u de materie op een interactieve manier inoefenen. Via de website van Intersentia (www.intersentia-educatief.be) kunt u contact opnemen met de uitgeverij om toegang te krijgen tot dit Edumatic-oefenpakket. <br /><br />MSc. Hir. Johan A.M. Vanhaverbeke is actief als strategie- en marketingmanagementexpert en heeft tal van strategische en operationele managementopdrachten uitgevoerd voor gerenommeerde nationale en internationale bedrijven. Hij is als docent verbonden aan de KU Leuven – Campus Brussel en wetenschappelijk adviseur van STIMA EDUCATION, het opleidingsinstituut van STIMA.<br />
|
Prijs
€ 44,07 |
Bekijk boek |