> > > > > de-client-centraal-wat-nu

Gabrielle Verbeek - De Cliënt Centraal, Wat Nu?

Het boek De Cliënt Centraal, Wat Nu? van de auteur Gabrielle Verbeek is 1 maal gevonden, 0 maal nieuw en 1 maal tweedehands. "De Cliënt Centraal, Wat Nu?" is tweedehands te koop vanaf € 24,45 bij Bol.com.

Tweedehands (1) vanaf € 24,45 bij Bol.com Toon 1 tweedehands boek
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben De Cliënt Centraal, Wat Nu? ook gevonden geschreven door andere auteurs:

De Client Centraal, Wat Nu ?

Tweedehands
We hebben 1 tweedehands advertentie gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789035231511
   
Soort boek
Paperback


'Het is duidelijk dat we meer vraaggericht willen werken met elkaar. Maar ik mis een goed overzicht van de belangrijkste problemen. Daarom is het moeilijk om de juiste beslissingen te nemen over organisatorische ingrepen of voorwaarden.' (Directeur GGZ-instelling)<br /><br />Theorie en praktijk <br />Vraagsturing en vraaggerichte zorg horen tegenwoordig tot de gangbare bedrijfsvoering van een zorgorganisatie. De invoering van functiegerichte, geïndiceerde zorg en zorgzwaartepakketten (ZZP's) maken het nodig dat er aanbod 'op maat' is voor cliënten. Maar hoe is dit idee in de praktijk waar te maken?<br />In De cliënt centraal, wat nu? worden theoretische en praktische handreikingen gegeven voor de organisatie van een modern, individueel zorgaanbod: de vraaggerichte en vraaggestuurde zorg. Ervaringen met vraagsturing uit de gezondheidszorg zijn gekoppeld aan moderne inzichten uit de bedrijfskunde. <br />Aan bod komen: <br />* verschillen en overeenkomsten tussen vraaggerichte en vraaggestuurde zorg; <br />* een probleemanalyse voor vraaggericht management; <br />* modellen voor meer inzicht en overzicht binnen organisaties; <br />* praktijkvoorbeelden, checklists en tips voor de invoering. <br /><br />Gesprekken<br />Gesprekken met managers, directeuren en daarnaast zorgvragers en medewerkers laten de struikelblokken zien, maar ook de mogelijkheden in de praktijk. Persoonlijke drijfveren blijken een belangrijke motor voor managers en directeuren om te werken aan een meer vraaggerichte organisatie.<br /><br />Over de auteur<br />Drs. Gabriëlle Verbeek MBA is directeur en senior adviseur van bureau Artemea, dat zich richt op de ontwikkeling van vraagsturing en innovatie in de zorg.<br />Voor lager kader, staffunctionarissen en andere begeleiders van professionele werkers in de zorg heeft Verbeek een tweede boek geschreven met de titel De cliënt centraal, hoe doen we dat? Coaching van vraaggerichte en vraaggestuurde zorg. De twee boeken kunnen goed gecombineerd worden als een organisatie vraaggerichte of vraaggestuurde zorg gaat aanbieden.
Prijs
€ 24,45
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Gabrielle Verbeek
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (1)
€ 22,99
Tweedehands (2)
vanaf € 8,95
Nieuw (0)
Tweedehands (2)
vanaf € 17,15
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 17,50