> > > > > dienstenmarketing-management

Walter De Vries - Dienstenmarketingmanagement

Het boek Dienstenmarketingmanagement van de auteur Walter De Vries is 3 maal gevonden, 0 maal nieuw en 3 maal tweedehands. "Dienstenmarketingmanagement" is tweedehands te koop vanaf € 8,45 bij Bol.com.

Tweedehands (3) vanaf € 8,45 bij Bol.com Toon 3 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Dienstenmarketingmanagement ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Dienstenmarketingmanagement

Tweedehands
We hebben 3 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020730982
   
Soort boek
Hardcover


Dienstenmarketing management 3e druk is een boek van Walter de Vries uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789020730982 <br /><br />Nederlandse dienstverleners manifesteren zich over de gehele wereld als betrouwbare leveranciers van hoogwaardige diensten. Het vakgebied blijft echter niet beperkt tot de leveranciers van diensten. Bijna iedere fabrikant van tastbare producten weet inmiddels ook dat dienstverlening in de vorm van after-sales een essentieel onderdeel vormt van het totale product. Immers, dienstverlenen is geen magie, maar komt neer op het respecteren van de klant, het kennen van de concurrent en de permanente wil om de verwachtingen van de klant waar te maken. <br />Dienstenmarketing management biedt een overzicht van hetgeen allemaal gemoeid is met het ontwikkelen en uitvoeren van een marketingbeleid in en door dienstverlenende organisaties. Er wordt zowel ingegaan op kenmerken van diensten, zoals ontastbaarheid, vergankelijkheid, interactieve consumptie en heterogeniteit als op juist hele praktische zaken, zoals relatiemarketing, accountmanagement en loyaliteitsprogramma s. Elk hoofdstuk start met een praktijkvoorbeeld en eindigt met een begrippenlijst, vragen en opdrachten en een verwerkingscase. In de docenthandleiding staan de antwoorden en uitwerkingen. <br />Over de auteurs<br />Drs. Wouter de Vries is universitair docent aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en een veelgevraagd spreker en docent in binnen- en buitenland. Van zijn hand zijn vele publicaties verschenen. <br />Drs. Piet van Helsdingen is Senior Vice President bij ABN AMRO en houdt zich bezig met internationale marketing en communicatie. Hij is tevens als parttimedocent verbonden aan de Amsterdamse Academie Hoger Onderwijs voor de Financi le Sector en de wetenschappelijke op-leiding Bedrijfskunde voor de Financi le Sector. <br />Prof. dr. Hans Kasper is hoogleraar Services en Retail Management aan de Universiteit Maastricht. Hij is tevens directeur van onderzoeks- en adviesbureau ETIL bv in Maastricht.
Prijs
€ 8,45
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789020733051
   
Soort boek
Paperback
Prijs
€ 9,90
Bekijk boek
Aanbieder
Bol.com
ISBN
9789001765071
   
Soort boek
Hardcover


Dienstenmarketingmanagement
Prijs
€ 9,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van Walter De Vries
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 7,50
Nieuw (1)
€ 19,90
Tweedehands (0)
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 23,95