> > > > > bunyan-john

De Christenreis - Bunyan, John

Het boek Bunyan, John van de auteur De Christenreis is 8 maal gevonden, 0 maal nieuw en 8 maal tweedehands. "Bunyan, John" is tweedehands te koop vanaf € 5,00 bij www.boekenstek.nl.

Tweedehands (8) vanaf € 5,00 bij www.boekenstek.nl Toon 8 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Bunyan, John ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Bunyan, John
Bunyan, John
Bunyan, John

Tweedehands
We hebben 8 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
www.boekenstek.nl
John Bunyan's boek De christenreis naar de eeuwigheid is naast de bijbel het meest vertaalde en verkochte boek sinds eeuwen. De reden hiervan is dat het eigenlijk een levensverhaal is, waarin de Christen - op zijn weg - zichzelf herkent. John Bunyan zegt dat hij het als in een droom zag, maar inleidingen in zeer oude uitgaven schrijven dat het zijn eigen levensverhaal is, waarin hij bijzonder door de Heer werd geleid. Dit is een verhaal voor alle tijden, alle mensen, van alle leeftijden. Deze uitgave met illustraties van Adri Burghout is bewerkt voor kinderen.
Prijs
€ 5,00
Bekijk boek
Aanbieder
www.boekenstek.nl
Dit prachtige boek is een vernieuwde uitgave van De Christenreis van John Bunyan met prachtige zwart-wit en kleuren illustraties van Adri Burghout. In dit boek is een nieuwe praktische hoofdstukindeling van 55 hoofdstukken toegepast.Dit is een reisverhaal. Maar niet zomaar een reisverhaal. Het beeldt de levensreis uit van een jonge man, Christen. Deze man probeerde van het leven te genieten. Hij geniet met volle teugen van alles wat de wereld hem biedt. Zijn vrienden doen mee met zijn spel. Zijn taalgebruik en gedrag brengen de hele stad in opspraak. Toch mist hij iets. Hij luistert naar een gesprek tussen een paar vrouwen. Hij voelt dat zij een rijkdom hebben die hij mist. Dat brengt een angstig gevoel. Een man legt hem uit dat deze rijkdom ook voor hem te krijgen is. Dat hij ook vergeving van al zijn verkeerde daden kan ontvangen. En hij gaat op reis. Onderweg gebeurt er veel. Maar hij komt behouden op zijn eindbestemming aan!Het is een boek met voorbeelden. Voorbeelden die gaan over de bekering van een zondig mens. Genade van God. Ook wij moeten een levensreis maken. Maken wij de reis van deze pelgrim, Christen? Dan komen wij eeuwig bij God.
Prijs
€ 9,50
Bekijk boek
Aanbieder
www.boekenstek.nl
De Christenreis en de Christinnereis van John Bunyan in een band. Unieke uitgave naar het Engelse origineel The Pilgrims Progress. Met schitterende illustraties van Albert Wessels.
Prijs
€ 17,50
Bekijk boek
Aanbieder
www.boekenstek.nl
De Christenreis van John Bunyan, naverteld door dhr. Ruissen.Bunyan verhaalt in beeldspraak hoe God pelgrims leidt naar de Hemelstad. Hij roept ze uit stad Verderf, laat hen binnengaan door de Enge Poort en verlost hen bij het kruis van hun zondenpak. Ook redt Hij hen uit alle gevaren en leidt hen veilig door de doodsrivier, om hen daarna op te nemen in de hemelse heerlijkheid.Deze bewerking is een getrouwe weergave van het origineel met als doel Bunyans werk voor jong en oud weer toegankelijk te maken. Rino Visser zorgde voor de prachtige illustraties, waarmee hij de sfeer van het verhaal tot in de kleinste details heeft vastgelegd. Talloze gespreksvragen maken dit boek uitermate geschikt voor verenigingen en gespreksgroepen. Achterin het boek is het gedicht Flitsen uit de Christenreis als bijlage opgenomen.
Prijs
€ 19,50
Bekijk boek
Aanbieder
www.boekenstek.nl
De Christenreis (nu als luisterboek) van John Bunyan is een van de meest gelezen boeken die ooit in de wereld zijn verschenen.De Christenreis is een reisverhaal. Maar niet zomaar een reisverhaal. Het beeldt de levensreis uit van een jongeman Christen. Deze man probeerde van het leven te genieten. Hij geniet met volle teugen van alles wat de wereld hem biedt. Zijn vrienden doen mee met zijn spel. Zijn taalgebruik en gedrag brengen de hele stad in opspraak. Toch mist hij iets. Hij luistert naar een gesprek tussen een paar vrouwen. Hij voelt dat zij een rijkdom hebben die hij mist. Dat brengt een angstig gevoel. Een man legt hem uit dat deze rijkdom ook voor hem te krijgen is. Dat hij ook vergeving van al zijn verkeerde daden kan ontvangen. En hij gaat op reis. Onderweg gebeurt er veel. Maar hij komt behouden bij de eindbestemming aan!Zeer geschikt voor ouderen maar ook voor Bijbelstudie avonden om samen een hoofdstuk te beluisteren en vervolgens te bespreken.
Prijs
€ 19,95
Bekijk boek
Aanbieder
www.boekenstek.nl
Luisterboek De Christenreis van John Bunyan, naverteld door M.J. Ruissen, met passende psalmen onder begeleiding van Marco den Toom.De Christenreis is een reisverhaal. Maar niet zomaar een reisverhaal. Het beeldt de levensreis uit van een jongeman Christen. Deze man probeerde van het leven te genieten. Hij geniet met volle teugen van alles wat de wereld hem biedt. Zijn vrienden doen mee met zijn spel. Zijn taalgebruik en gedrag brengen de hele stad in opspraak. Toch mist hij iets. Hij luistert naar een gesprek tussen een paar vrouwen. Hij voelt dat zij een rijkdom hebben die hij mist. Dat brengt een angstig gevoel. Een man legt hem uit dat deze rijkdom ook voor hem te krijgen is. Dat hij ook vergeving van al zijn verkeerde daden kan ontvangen. En hij gaat op reis. Onderweg gebeurt er veel. Maar hij komt behouden bij de eindbestemming aan! Aan het eind van elk hoofdstuk zijn passende psalmen opgenomen, gezongen door Amerfoortse koorleden o.l.v. C. het Jonk, onder begeleiding van Marco den Toom.Ingesproken door: L.F. Kosten en Marianne Sollie Speelduur: maar liefst ruim 6 uur!
Prijs
€ 19,95
Bekijk boek
Aanbieder
www.boekenstek.nl
Grootlettereditie van De Christenreis van John Bunyan, met 72 afbeeldingen van Albert Wessels in kleur. Ongeveer 2,5 miljoen Nederlanders hebben moeite met lezen. Er zijn echter maar weinig goede boeken te vinden die daarop ingericht zijn. Daarom brengt de John Bunyanstichting voor het eerst een grootlettereditie uit van de originele tekst van de Christenreis. Hierin is de tekst extra groot gemaakt en geoptimaliseerd voor leesbaarheid. De meeste boeken hebben een tekstgrootte van 9-11 punten; de tekst in deze uitgave is maar liefst 16 punten. Zo hopen we dit mooie boek leesbaar te maken voor nog meer mensen. Geschikt voor jong en oud en voorzien van maar liefst 72 full-color, paginagrote afbeeldingen.John Bunyan tekent in zijn boek De Christenreis naar de eeuwigheid een christen op reis. Achter het verhaal zit een diepere werkelijkheid verborgen. De Bijbelteksten geven de sleutel tot het begrijpen van deze werkelijkheid.Wil het goed gaan in ons leven, dan moeten wij allemaal deze levensreis maken. Een weg terug is er niet.De vraag is waar onze reis heengaat. Vraagt u zich dat wel eens af? De Heere is machtig om u ook op deze weg te brengen. Als Hij een zondige ketellapper John Bunyan vanuit Zijn Woord en Geest kon bekeren, dan kan het nog voor iedereen! Schrijver John Bunyan Titel De Christenreis-Grootlettereditie Uitgever John Bunyanstichting Plaats van uitgave Barneveld Jaar van uitgave 2023 Aantal pagina's 296 blz. Bijzonderheden Gebonden, boek is nieuw. ISBN of EAN 9789491570247
Prijs
€ 24,95
Bekijk boek
Aanbieder
www.boekenstek.nl
De Christenreis van John Bunyan is een van de belangrijkste werken uit de wereldliteratuur. Er zijn ook talloze vertalingen en bewerkingen van in het Nederlands. Deze nieuwe vertaling wil zoveel mogelijk recht doen aan de letterlijke tekst van Bunyan met al zijn eigenaardigheden. Tegelijk is gezocht naar Nederlandse tekst die goed leesbaar is voor lezers van deze tijd. Bovendien gaat het hier om de volledige vertaling van de definitieve tekst van De Christenreis, inclusief de lange gedichten aan het begin en aan het einde. Ook zijn de kanttekeningen die Bunyan zelf in de kantlijn heeft aangebracht volledig opgenomen. Daarnaast heeft de vertaler talrijke kanttekeningen gemaakt. Zij bevatten toespelingen op Bijbelteksten die Bunyan zelf niet noemt, historische bijzonderheden, theologische verduidelijkingen en toelichting op spreekwoorden en gezegden. Bovendien zijn in dit boek alle oorspronkelijke illustraties bij De Christenreis te vinden. De inleiding biedt een uitvoerige schets van het leven van Bunyan waarbij voortdurend verwezen wordt naar autobiografische elementen die in De Christenreis vele malen voorkomen. Vertaald en ingeleid door dr. A. Baars.
Prijs
€ 26,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van De Christenreis
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (8)
vanaf € 5,00
Nieuw (0)
Tweedehands (1)
€ 32,50