> > > > > bunyan-john

De Christinnereis - Bunyan, John

Het boek Bunyan, John van de auteur De Christinnereis is 5 maal gevonden, 0 maal nieuw en 5 maal tweedehands. "Bunyan, John" is tweedehands te koop vanaf € 5,00 bij www.boekenstek.nl.

Tweedehands (5) vanaf € 5,00 bij www.boekenstek.nl Toon 5 tweedehands boeken
Bent u de schrijver van dit boek of weet u iets over deze auteur?

Omero.nl is druk bezig om informatie over auteurs toe te voegen. Neem contact met ons op via support@omero.nl om een auteursprofiel aan te maken met een foto, biografie, website adres en sociale media links.

Andere auteurs

We hebben Bunyan, John ook gevonden geschreven door andere auteurs:

Bunyan, John
Bunyan, John
Bunyan, John

Tweedehands
We hebben 5 tweedehands advertenties gevonden
Aanbieder
www.boekenstek.nl
U, bekijkt op dit moment een van de meest gelezen boeken die ooit in de wereld zijn verschenen: De Christinnereis van John Bunyan.In dit vervolg op de Christenreis naar de eeuwigheid gaat Christinne met haar kinderen en andere pelgrims ook op reis naar de Hemelstad. Zij maakt onderweg andere zaken mee dan haar man. Dieper en geestelijker zijn de Bijbels gefundeerde lessen. Maar ook praktische adviezen om te leven als een christen nemen een grote plaats in. Lees dit boek. U vindt er de weg beschreven naar de grootste rijkdom die een christen in zijn of haar leven door genade mag ontvangen: de vergeving van zonden door het bloed van de Heere Jezus Christus.Het is een boek met voorbeelden. Voorbeelden die gaan over de bekering van zondige mensen. Dat kan door de genade van God. Ook wij moeten een levensreis maken. Gaan we de reis van Christinne, dan komen we behouden aan en mogen we eeuwig bij de Heere zijn.Deze uitgave met illustraties van Adri Burghout is bewerkt voor kinderen.
Prijs
€ 5,00
Bekijk boek
Aanbieder
www.boekenstek.nl
Dit prachtige boek is een vernieuwde uitgave van De Christinnereis van John Bunyan met prachtige zwart-wit en kleuren illustraties van Adri Burghout. In dit boek is een nieuwe praktische hoofdstukindeling van 55 hoofdstukken toegepast.In dit vervolg op de Christenreis naar de eeuwigheid gaat Christinne met haar kinderen en andere pelgrims ook op reis naar de Hemelstad. Zij maakt onderweg andere zaken mee dan haar man. Dieper en geestelijker zijn de Bijbels gefundeerde lessen. Maar ook praktische adviezen om te leven als een christen nemen een grote plaats in. Lees dit boek. U vindt er de weg beschreven naar de grootste rijkdom die een christen in zijn of haar leven door genade mag ontvangen: de vergeving van zonden door het bloed van de Heere Jezus Christus. Het is een boek met voorbeelden. Voorbeelden die gaan over de bekering van zondige mensen. Dat kan door de genade van God. Ook wij moeten een levensreis maken. Maken wij de reis van Christinne, haar kinderen, Barmhartigheid, Vreesachtigheid en Gereed-tot-hinken? Dan komen we behouden aan en mogen we eeuwig bij de Heere zijn.
Prijs
€ 9,50
Bekijk boek
Aanbieder
www.boekenstek.nl
De Christinnereis van John Bunyan, naverteld door dhr. Ruissen.Bunyan komt in dit tweede deel van De Pelgrimsreis met een nieuwe voorraad verhalen die goed, rijk en nuttig zijn voor jongeren en ouderen. Hij beschrijft het vertrek van Christinne met haar vier zonen uit stad Verderf, hun gevaarvolle reis en behouden aankomst in de Hemelstad.De auteur heeft zich als doel gesteld middels een getrouwe vertelling het origineel voor jong en oud toegankelijk te maken. Gespreksvragen aan het eind van elk hoofdstuk maken het uitermate geschikt voor verenigingen en gespreksgroepen.Rino Visser zorgde voor de prachtige illustraties.
Prijs
€ 19,50
Bekijk boek
Aanbieder
www.boekenstek.nl
De Christinnereis (nu als luisterboek) van John Bunyan is een van de meest gelezen boeken die ooit in de wereld zijn verschenen.In dit vervolg op de Christenreis naar de eeuwigheid gaat Christinne met haar kinderen en andere pelgrims ook op reis naar de Hemelstad. Zij maakt onderweg andere zaken mee dan haar man. Dieper en geestelijker zijn de Bijbels gefundeerde lessen.Maar ook praktische adviezen om te leven als een christen nemen een grote plaats in. Luister dit boek. U vindt er de weg beschreven naar de grootste rijkdom die een christen in zijn of haar leven door genade mag ontvangen: de vergeving van zonden door het bloed van de Heere Jezus Christus.Het is een boek met voorbeelden. Voorbeelden die gaan over de bekering van zondige mensen. Dat kan door de genade van God. Ook wij moeten een levensreis maken. Gaan we de reis van Christinne, dan komen we behouden aan.Zeer geschikt voor ouderen maar ook voor bijbelstudie avonden om samen een hoofdstuk te beluisteren en vervolgens te bespreken.
Prijs
€ 19,95
Bekijk boek
Aanbieder
www.boekenstek.nl
De Christinnereis van John Bunyan is een van de bekendste werken van John Bunyan en verschijnt nu met kanttekeningen in de serie Puriteinse Klassieken. De Christinnereis (1684) van John Bunyan hoort met De Christenreis tot de belangrijkste werken die uit Bunyans pen voortkwamen. Oudere vertalingen zijn vaak moeilijk leesbaar of bieden slechts een bewerking van de tekst. Deze goed leesbare nieuwe vertaling doet weer recht aan de oorspronkelijke uitgave. De vertaler heeft ook de kanttekeningen uit de oorspronkelijke uitgave opgenomen. Die helpen het boek te verstaan en laten zien dat de auteur steeds teruggrijpt op de Bijbel. In voetnoten licht de vertaler historische en biografische bijzonderheden toe, geeft hij theologische verduidelijkingen en wijst hij op Bijbelse toespelingen. Zijn inleiding maakt duidelijk waarom Bunyan De Christinnereis schreef als vervolg op De Christenreis. Zo wilde hij De Christenreis in dit vervolg verduidelijken, mogelijke misverstanden wegnemen en aanvullingen geven. Hierdoor komen in De Christinnereis bijvoorbeeld het christelijk gezinsleven, de kerk en de ambten scherper in beeld.Vertaald en ingeleid door prof. dr. A. Baars.
Prijs
€ 26,95
Bekijk boek


Andere populaire boeken van De Christinnereis
We hebben meer boeken van de Auteur gevonden. Hieronder ziet u de 3 boeken waar het meeste aanbod van is.
Nieuw (0)
Tweedehands (5)
vanaf € 5,00